אתמול במונדיאל: אמזון לא מצליחה לרקוד וההפסד המפתיע של סאפ

ניימאר-בזוס חזר מפציעה ולא הציג את מלוא היכולת שלו בהתמודדות של ברזיל-אמזון מול שווייץ-נטורל אינטליג'נס ● נבחרת גדולה נוספת - גרמניה-סאפ - נחלה הפסד צורב למקסיקו-סאפיינס ● זיו מנדל ממשיך לסקור את המונדיאל מנקודת מבט היי-טקיסטית

זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס גלובל. צילום: יח"צ

המונדיאל המשיך אתמול (א') עם עוד יום מרתק של משחקים, מה שמוכיח שבניגוד לחשש שלפיו ריבוי הנבחרות יוביל לתוצאות חד צדדיות, המשחקים מותחים ומפתיעים. יתרה מזאת, כל הנבחרות הגדולות התחילו את הטורניר בצליעה.

בלטה בכך גרמניה, שכאן מיוצגת על ידי סאפ (SAP). אם עד אתמול ראינו את העליונות של הנבחרות האירופיות, אמש הפסידה אלופת העולם לנבחרת מאמריקה הלטינית – מקסיקו, שבחרתי את סאפיינס כדי לייצג אותה (אפשר לקרוא לה מקסאפיינס?). גרמניה-סאפ היא הנבחרת שאותה אני אוהד. היא זו שנחשבה עד לפני המשחק – ועדיין נחשבת, אם כי קצת פחות – כאחת המועמדות לזכייה. היא נתנה משחק מאוד מאכזב מול מקסיקו-סאפיינס, שהוכיחה שאם רוצים ביטוח, חשוב שהוא ינוהל על התוכנה שלה, ושאם אתם לא רוצים הפתעה כמו שהמקסיקנים בישלו אתמול לגרמנים, כדאי שתעשו ביטוח.

מקסיקו, שבשנים האחרונות נמצאת בכותרות בעיקר כמדינה שדונלד טראמפ רוצה לבנות חומה בין ארצות הברית לבינה (ובגלל קרטלי הסמים, אבל זה לא רק בשנים האחרונות), הוכיחה שיש בה כדורגל וכדורגל איכותי, ובעיקר מהירות בלתי נתפסת של התקפות מתפרצות והגנה חזקה עם שוער מעולה. גרמניה נראתה כמו נבחרת שחייבת לשדרג את עצמה עם HANA ויישום ענן, כדי לרוץ מהר יותר ויצירתי יותר, אחרת זמנה בטורניר יהיה קצוב וקצר. השחקן הטוב ביותר של סאפ היה דווקא השוער שלה, שחזר מפציעה ארוכה, ושאר המערכים לא תפקדו – כולל האוהדים הגרמנים, שהפסידו בגדול לקהל הצבעוני המקסיקני.

הדעה הרווחת היא שזה רק המשחק הראשון ושסאפ-גרמניה בסוף מנצחת, אבל אם הנבחרת הזו לא תתעשת במהירות ותבצע שינויים בהרכב ובגישה, היא עלולה למצוא את עצמה מודחת כבר בשלב הזה. ממש כמו נבחרת אירופית בולטת אחרות – ספרד – במונדיאל הקודם. ואולי יהיה זה בשלב הבא, כאשר היא תיפגש עם ברזיל, שמחכה לנקמה על ההפסד 7-1 במונדיאל הקודם. בעולם הטכנולוגי ידוע שאם אתה לא קונה חברות או מחדש ומתחדש, אתה נעלם בצורה מאוד מהירה. סאפ יודעת את זה ומשקיעה רבות בנושא בשנים האחרונות, ועכשיו גרמניה חייבת ללכת באותה הדרך.

יושבי האמזונס מול האלטרנטיבים משווייץ

במשחק האחרון שנערך אמש נפגשו ברזיל, שמיוצגת כאן על ידי אמזון (שהרי ברזיל נמצאת על האמזונס ולפעמים נראית כמו מדינה שיושבת על ענן וחוגגת כל היום) ושנחשבת כמועמדת מספר אחת לזכייה, מול שווייץ, שמיוצגת כאן על ידי נטורל אינטליג'נס.

ניימאר=בזוס עוד לא חזר להיות "מקפיץ". צילום ארכיון: BigStock

ניימאר-בזוס עוד לא חזר להיות "מקפיץ". צילום ארכיון: BigStock

נטורל אינטליג'נס היא אחת החברות שההיי-טיקיסטים הישראלים הכי רוצים לעבוד בה, ממש כמו שרבים בעולם היו שמחים להיות שווייצרים. החברה מפעילה עשרות אתרי השוואה ברחבי העולם ובמגוון שפות, שעוזרים למיליוני צרכנים לבחור ספקי שירותים מתאימים במגוון תחומים רחב.

שלא במפתיע, החזרה של ניימאר-ג'ף בזוס אחרי הפציעה הקשה שלו לא הייתה קלה וברזיל-אמזון מאוד התקשתה לרקוד על המגרש, במיוחד מול התצוגה של שווייץ-נטורל אינטלג'נס, שכחברה שמשווה בין אלטרנטיבות, בכל פעם הציגה מספר אופציות של מסירה ומנעה מברזיל לנצח. השער של השווייצרים הובקע לאחר עבירה לכאורה שנעשתה על שחקן ההגנה, שהשאלה אם היא הייתה או לא שנויה במחלוקת, אבל השופט בחר שלא להשתמש בטלוויזיה ואישר אותו. אני חייב לציין שאני לא בטוח מה הייתה צריכה להיות הפסיקה, אבל השופט לפחות היה צריך לגשת לטלוויזיה ולהתסכל. הרי מדוע צריך טכנולוגיה אם לא להשתמש בה?

אז מה יהיה עם האמזונים מנהר האמזונס? ברזיל-אמזון תעלה בסוף מהמקום הראשון בבית, כי ניימאר-בזוס יתאושש, ויתחיל לרקוד על הענן ולהציג את הקסמים שלו על המגרש. הנבחרת הדרום אמריקנית גם תלמד מהטעויות שעשתה במשחק הראשון ותנצח את שני המשחקים הבאים בסטייל.

הערות? טענות? בקשות? אתם מוזמנים לפנות אליי כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים