EVO IT תשווק את פתרון PEGA בישראל

"להערכתנו, בשנתיים הקרובות, כ-50% מהארגונים בעלי CRM מבוסס Legacy ייכנסו לתהליכי בחינה והחלפה של מערכות מיושנות שאינן עומדות בדרישות העידן הנוכחי", כך לדברי עינת שמעוני, EVP ואנליסטית חוויית לקוח ב-STKI

מימין לשמאל: תומר זינדאני, נעמי סורוביץ', אלעד אלטשטיין ואיציק טאיב, הצוות המוביל של EVO IT. צילום: יח"צ

EVO IT, הפועלת בשוק יישומי ה-CRM בישראל, מביאה לארץ בראשונה את PEGA, מערכת ה-CRM של Pegasystems, המצטיינת באינטגרטיביות גבוהה, עושר פונקציונאלי, מנוע AI רב-עוצמה וגישה תהליכית, התומכת בהגשמת היעדים העסקיים של הלקוח.

PEGA מוטמעת בחברות הגדולות בעולם. בין לקוחותיה: HSBC, אמריקן אקספרס (American Express), פייזר (Pfizer), ג'יי פי מורגן צ'ייס (JP Morgan), בריטיש אירווייז (British Airways), סיסקו (Cisco), קוקה קולה (Coca Cola) ועוד.

"כמי שחיים את שוק ה-CRM המקומי ב-20 השנים האחרונות, זיהינו צורך אמיתי בשוק לשחקן חדש, שחקן עם רקורד בינלאומי שנותן מענה לכל הפערים הקיימים בשוק ה-CRM המקומי", אומר תומר זינדאני, מנכ"ל ומייסד EVO IT. "בחרנו להביא לארץ את PEGA, מערכת המוטמעת בגופי האנטרפרייז הגדולים בעולם ומדורגת בראש סולם הדירוגים של חברות המחקר המובילות בעולם, ביניהן גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester)".

"PEGA מציעה פלטפורמה אחודה עבור כל מוצריה. לקוח המעוניין ליישם אפליקציית שירות, שיווק, מכירות, תפעול או את מנוע ה-AI של PEGA רוכש פתרון אחד עשיר בפונקציונליות ומותאם לתעשיה שלו", אומרת נעמי סורוביץ', סמנכ"לית Delivery ומייסדת EVO IT.

לדבריה, "כמוצר שהתפתח מעולם ה-BPM, מערכת ה-CRM של PEGA מונחית תהליכים, וככזאת היא מחייבת אותנו לחשוב על התהליכים שיובילו את הלקוחות שלנו להגשים את היעדים העסקיים שלהם, זאת במקום לחשוב על מסכים והיבטים טכנולוגים של המערכת".

להניע את מסע הלקוח בצורה הטובה ביותר

"בתהליך ההטמעה המתנהל בהתאם למתודולוגית אג'ייל, אנחנו – אנשי מערכות מידע, בשיתוף עם הלקוח בארגון, מגדירים את המטרה העסקית של התהליך וממדלים יחד את שלבי התהליך. אנחנו עושים זאת באמצעות  כלים ויזואליים וללא קוד, כך שיובילו לתוצאה העסקית הרצויה. הלקוח יכול לעקוב אחר שלבי ההתפתחות של המערכת ולהיות שותף לתהליך הפיתוח שלה. בתנאיי עבודה אלה, לא יתכן מצב בו בסוף תהליך הפיתוח הלקוח יופתע או יתאכזב".

לדברי אלעד אלטשטיין, סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) ומייסד EVO IT, "הפתרון נותן מענה מושלם לארגוני אנטרפרייז וחברות בגודל בינוני. הוא משקיע רבות בפיתוח הפלטפורמה שלה ובפיתוח מגוון רחב של יישומים. הוא אף ניתן ליישום בענן הציבורי, בענן של PEGA או באתר הפיזי של הלקוח, בהתאם לצורכי הלקוח, וגם כמובן בשילובים היברידים שונים".

עוד הוסיף כי "מערכת חוויית הלקוח של PEGA עם יכולות ה-AI המתקדמות שלה, מספקת לארגון כלים המסייעים להם להניע את מסע הלקוח בצורה הטובה ביותר. כך, מילי-שניות לפני האינטראקציה עם הלקוח, המערכת משקללת את הצרכים העסקיים שלו ומעבדת אלפי מודלים ניבויים ואדפטיביים על מנת להחליט מה לומר או איך להנחות את הלקוח".

"בעידן בו חוויית הלקוח הפכה להיות אסטרטגיה עסקית, בעלת השפעה מוכחת על הצמיחה העסקית של ארגונים, אנו רואים כי מערכות CRM נכנסו לעידן חדש", אומרת עינת שמעוני, EVP ואנליסטית חוויית לקוח ב-STKI, המנתחת את שוק ה- CRM המקומי.

"מערכות CRM דור-חדש מצטיינות בארכיטקטורה ופונקציונליות מורחבת, הגולשת אל מעבר לגבולות המסורתיים של CRM 'תפעולי'. מערכות אלה כוללות יכולות אנליטיות מובנות, ניהול כלל שרשרת הערך של הלקוח, ובכלל זה, ניהול כל נקודות המגע של השירות, המכירות, השיווק והתפעול. הן יותר פתוחות, באמצעות APIs, לרכיבים המשלימים את האקו-סיסטם (בהתאם לכלכלת הפלטפורמות), מספקות תשתית רב-ערוצית וכוללות מנועים אנליטיים מובנים, המסייעים בעיצוב אינגייג'מנט מונע-נתונים".

להערכתנו, אמרה, "במהלך השנתיים הקרובות, כ-50% מן הארגונים בעלי CRM Legacy ייכנסו לתהליכי בחינה והחלפה של מערכות מיושנות, שאינן עומדות בדרישות של העידן הנוכחי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים