האם אזניות אלחוטיות של אפל התפוצצו?

סיפור מטריד - אפל חוקרת טענה של גבר מפלורידה שדיווח כי ה-AirPods - האזניות האלחוטיות מתוצרת החברה - שבהן השתמש התפוצצו כך סתם ● למזלו הוא הבחין בעשן לפני הפיצוץ והסיר אותן בזמן

יזכו לרענון. AirPods. צילום: יח"צ

חברת אפל (Apple), שלא רווה נחת לאחרונה ממכשיר הדגל שלה iPhone X, עלולה למצוא את עצמה מתמודדת עם מקרה נוסף הקשור במוצריה, וכזה שבתיאוריה הוא מטריד במיוחד – פיצוץ של אזניות AirPods שלה.

לפי דיווח ב-Mashable, תושב טמפה, פלורידה, טוען כי ה-AirPods שלו התפוצצו כשהיה בחדר כושר.

הגבר, ג'ייסון קולון שמו, האזין לפי סיפורו למוזיקה בזמן שהייתו בחדר הכושר, כאשר הצד הימני של האזניות האלחוטיות שלו התחיל לפלוט עשן לבן. קולון טוען שהסיר מיד את ה-AirPods, השאיר אותן על אחד המכשירים בחדר הכושר ורץ לקבל עזרה. עם שובו, האזניות היו לגמרי חרוכות, לדבריו.

"אני לא יודעת מה היה קורה לאוזניי", אמר קולון, שהסביר לתחנת החדשות המקומית כי תנוכי האוזניים שלו היו עלולים להישרף.

מובן שהדיווח מעורר נוסטלגיה לא רצויה למקרה אחר ודרמתי במיוחד – בשנה שעברה, התלקחו סוללות של מספר מכשירי Galaxy Note 7 של חברת סמסונג (Samsung), מה שגרם לחברה להוריד את המוצר מהמדפים ולהפסיק כליל את שיווקו, כמו גם למבוכה רבה ולנזק תדמיתי וכלכלי עצום.

דובר אפל אמר שזהו המקרה הראשון שבו מתקבל דיווח על התפוצצות, לכאורה, של אזניות אלחוטיות, ושהחברה חוקרת את הטענה ותיצור קשר עם קולון עם הממצאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים