יעל רכשה את SmartSoft במיליוני שקלים

חברת אבטחת המידע נרכשה במטרה להרחיב את פעילות יעל בתחום ● יואב הורניק, מנכ"ל SmartSoft, ינהל מעתה את תחום אבטחת המידע בקבוצת יעל

דורון גיגי, מנכ''ל יעל תוכנה. צילום: כפיר סיון

קבוצת יעל רכשה את SmartSoft. הנרכשת פועלת בעולמות אבטחת המידע. היקף העסקה נאמד במיליוני שקלים.

SmartSoft, שהוקמה בשנת 2004 על ידי יואב הורניק, היא חברת בוטיק המתמחה בפתרונות אבטחת מידע לארגונים גדולים.

עם עשרות לקוחות החברה נמנים בנקים, חברות ביטוח, קופות חולים, בתי חולים וארגונים מהמגזר הממשלתי. החברה מטמיעה ומשווקת פתרונות אבטחת מידע בארגונים וכן משמשת כנציגה המקומית של חברות בינלאומיות כגון: Imprivata ,Avecto ,Strato Desk ועוד.

בעקבות הרכישה, הורניק, מנכ"ל SmartSoft, ינהל מעתה את תחום אבטחת המידע בקבוצת יעל, תחום שימנה כעת עשרות עובדים בקבוצה. הורניק יעבוד תחת אופיר חזות, סמנכ"ל חטיבת מיקור-חוץ ושירותים מנוהלים בקבוצת יעל.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל, כי "רכישת SmartSoft הינה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה העסקית שלנו כקבוצה, שמטרתה להעניק ללקוחותינו סל פתרונות מלא העונה על צרכיהם העסקיים".

לדבריו, "פעילות אבטחת המידע והגנת הסייבר בקבוצה הייתה קטנה, והחלטתי על הרחבתה. חיפשנו חברה איכותית שתתאים למרקם ולאופי העבודה ביעל. בעבר היו לנו עימם שיתופי פעולה, ומשם החל דו-שיח שסופו ברכישה".

קטנה ואיכותית

גיגי הוסיף כי "אם בעבר התמקדנו רק בפתרונות טרנד מיקרו (Trend Micro), הרי כעת נוספו לנו פתרונות איכותיים, מובילים בתחומם בשדה אבטחת המידע, בעולמות SSO וניהול זהויות, פתרונות בעולם הרשאות ובקרת גישה וכן פתרונות לענן".

"אני צופה גידול של מיליוני שקלים במכירות יעל בעקבות הרכישה", סיכם גיגי. "נגדיל את תחום פעילות אבטחת המידע בקבוצה בעקבות הרכישה. לחברה כמו הנרכשת יש תקרת זכוכית, בהיותה קטנה, אף אם איכותית – וההגעה ליעל תיתן לה כרטיס כניסה ללקוחות שלנו".

"הרכישה מביאה לסינרגיה עם פעילות הענן שלנו, כמו גם עם חטיבות אחרות של יעל. זה המקרה הקלאסי בו אחד ועוד אחד ייתן יותר משלוש. היכולות והניסיון של SmartSoft יאפשרו לנו להעמיק ולהרחיב את התמחותנו בתחום אבטחת המידע והסייבר ולמצב את קבוצת יעל כגוף מוביל גם בתחום זה".

הורניק הוסיף כי "בשלוש השנים האחרונות החברה גדלה, הן בהיקפי הפעילות והן במבחר המוצרים. הכניסה ליעל תאפשר לנו להיות אחד מהשחקנים המובילים בתחום אבטחת המידע והסייבר בישראל. נספק ללקוחות שירות מעולה, ונרחיב את סל הפתרונות לתחומים ושירותים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים