הוט העלתה לאוויר מערכת CRM של אורקל; ההיקף הכספי של הפרויקט: כעשרה מיליון שקלים

עד כה עבדו 4,500 נציגי שירות הלקוחות של החברה עם מערכות ניהול שונות ● אילון גינזבורג, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיות בהוט: "מערכת ה-CRM החדשה תזניק את שירות הלקוחות שלנו דור קדימה, ותאפשר קבלת תמונה מלאה על פעילות הלקוח ועל צרכיו"

הוט (HOT) העלתה לאוויר מערכת CRM של אורקל (Oracle). הפרויקט, שנמשך כשנה, בוצע על ידי מחלקת ה-IT של חברת הכבלים בשיתוף מטריקס. המערכת, Oracle PeopleSoft Enterprise CRM, תשמש כ-4,500 נציגי שירות ומכירות, ותספק להם ממשק אחיד וידידותי, המאפשר עבודה על כמה מערכות בו זמנית. היקף הפרויקט נאמד בעשרה מיליון שקלים.

בנוסף, תספק המערכת לנציגים תמונת לקוח מלאה, אמיתית ומעודכנת, שתאפשר מבט כולל ומרוכז על פעילות הלקוח, ויכולות רבות בניהול פניות ומעקב אחר בקשות. עד כה עבדו נציגי השירות עם מערכות שונות, בין השאר בשל העובדה שהוט נוצרה מאיחוד של שלוש חברות כבלים אזוריות.

במסגרת הפרויקט, ביצעה מטריקס התאמות של המערכת לדרישות החברה. הטמעת המערכת כללה את מיפוי צרכי המשתמשים; אפיון המערכת; ואינטגרציה בין מספר רב של מערכות ארגוניות. לקראת השקת הפרויקט, נערכה החברה להדרכה של כל נציגי השירות והמכירות, בשיתוף ג'ון ברייס, חטיבת ההדרכה של מטריקס.

אילון גינזבורג
, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיות בהוט: "חברות רבות נמנעות מהשקת מערכות CRM, שהן מורכבות מטבען, ואילו אנו החלטנו על השקה מלאה – ובמהלך אחד. מערכת ה-CRM תזניק את שירות הלקוחות שלנו דור קדימה, ותאפשר קבלת תמונה מלאה על פעילות הלקוח ועל צרכיו. המערכת מעניקה לשירות נופך אישי, מהיר ויעיל. לאחר העלאתה, ניתן לומר בבירור, כי היא הושקה בהצלחה רבה, ופירותיה כבר מתחילים לתת את אותותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים