הגיע הזמן: בקרוב – אפליקציית Switch to Android להגירה מ-iOS

הגיע הזמן: חמש שנים לאחר שאפל השיקה את אפליקציית Move to iOS, המאפשרת למשתמשים להעביר נתונים מ-Android ל-iOS, גוגל מפתחת את אפליקציית Switch to Android המקבילה, שתהיה זמינה בקרוב ב-App Store

לעבור מ-iOS ל-Android

אחד המכשולים הגדולים עבור משתמשים במעבר בין מכשירי סלולר הוא החלפת מערכת ההפעלה, כלומר לעבור מ-iOS ל-Android ולהיפך, ושהמעבר יהיה חלק ויכלול את כל המידע המאוחסן במכשיר שממנו מהגרים.

כעת, ובאופן מפתיע בהתחשב בכך שאפליקציית Move to iOS של אפל כבר קיימת חמש שנים, גוגל מפתחת סוף סוף אפליקציה מקבילה, שנקראת  Switch to Android, שתוכל לסייע במעבר מ-iPhone למכשיר Android, תוך שהיא מעתיקה את כל הנתונים והאפליקציות ומעבירה אותם למכשיר החדש.

הדרך המקובלת היום להגר מ-iPhone למכשיר Android היא לגבות את כל המידע ב-Google Drive, ואז להוריד אותו בחזרה למכשיר החדש. בשיטה הזאת רוב המידע החשוב והתמונות מגובים, אבל לא כל האפליקציות ומידע אחר שלא מציינים בבירור לגבות.

כעת, כאמור, כלי השחזור של גוגל, Data Restore Tool, זכה לגירסה חדשה, ובאתר 9to5Google מצאו כי הוא כולל בתוכו אזכור לאפליקציית Switch to Android, שיהיה ניתן להורידה מחנות App Store בקרוב. באתר מציינים, כי מאחר שלגוגל יש טבלה שמאתרת את אפליקציות ה-Android המקבילות לאפליקציות iOS – הכלי יוכל להתקין אותן מחנות Play, אבל במקרים של אפליקציות בתשלום – המשתמש ייאלץ לרכוש שוב את גירסת ה-Android שלהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים