Siri כבר לא תדבר בקול נשי כברירת מחדל

אפל הודיעה כי הוסיפה עוד שני קולות לעוזרת הקולית שלה, וכי Siri כבר לא תדבר בקול נשי כברירית מחדל ● המשתמשים יוכלו לבחור את הקול שהם מעדיפים בעת שהם מגדירים את המכשיר

לא רק אישה. סירי

אפל (Apple) הודיעה, כי העוזרת הקולית שלה, Siri, לא תדבר בקול נשי כברירית מחדל. החברה הוסיפה עוד שני קולות לשפה האנגלית, והמשתמשים יוכלו לבחור את העדפתם בהפעלת העוזרת הקולית.

הקולות החדשים, לדברי החברה, יישמעו גם טבעיים יותר הודות למנוע טקסט לדיבור שלה, ויישמעו גם רכים יותר ופחות רובוטיים. במהלך השנים הוסיפה אפל קולות נוספים של סירי, כמו מבטא אוסטרלי, בריטי, אירי ונוספים, כמו גם האפשרות לבחור בקול של גבר, אבל ברירת המחדש בכל המכשירים תמיד הייתה קול של אישה.

השינויים בסירי זמינים כבר בגירסת הבטה של מערכת iOS 14.5 והוא יופץ באופן נרחב בהמשך השנה.

מזה זמן רב נשמעו ביקורות על כך שחברות כמו גוגל, אפל ואמזון משתמשים כולן בברירת מחדל של קול נשי בעוזרות הקולי שלהן ויוצרים הטיה מובנית וסטריאוטיפית.

"אנו נרגשים להציג שני קולות חדשים ל-Siri עבור דוברי אנגלית, ואת האפשרות שתהיה למשתמשי Siri לבחור את הקול שהם מעדיפים בעת שהם מגדירים את המכשיר שלהם", צינה אפל. "זהו המשך הביטוי למחויבות המתמשכת של אפל לגיוון והכלה, ולמוצרים ושירותים המעוצבים לשקף טוב יותר את הגיוון של העולם שבו אנו חיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים