אפל בוחנת iPhone מתקפל; לא צפויים שינויים גדולים בדגמי 2021

לפי דיווחים, אפל החלה לעבוד על iPhone עם מסך מתקפל ופיתחה כרגע רק אב טיפוס של מסכים מתקפלים לצורך בדיקות פנימיות, ולא גיבשה עדיין תוכניות השקה מוגדרות ל-iPhone מתקפל ● בנוסף, לא צפויים שינויים גדולים בדגמי 2021, לבד אולי מקורא טביעות אצבע המוטמע במסך

גם אפל בוחנת iPhone עם מסך מתקפל. אילוסטרציה: Bigstock

דיווח: אפל (Apple) החלה לעבוד על iPhone עם מסך מתקפל, מתחרה לדגמים של סמסונג, מוטורולה ועוד. לפי הדיווח החברה פיתחה כרגע רק אב טיפוס של מסכים מתקפלים לצורך בדיקות פנימיות, ולא גיבשה עדיין תוכניות השקה מוגדרות ל-iPhone מתקפל. תהליך הפיתוח לא הורחב מעבר למסך, כלומר לחברה אין עדיין אב טיפוס של מכשיר שלם במעבדותיה.

הדיווח, שפורסם בבלומברג, ציטט אדם מקורב לנושא שביקש לא להזדהות.

לפי אותו מקור, המסכים שאפל בודקת הם בעלי ציר כמעט לא נראה, שהמנגנון שלו חבוי מאחורי המסך. ואולם כאמור, ייתכן שיחלפו עוד כמה שנים, אם בכלל, עד שאפל תציג מכשיר עם מסך מתקפל.

לדברי המקור, אפל ממוקדת בתכנון הדור הבא של קו מכשירי ה-iPhone וה-iPad שיושקו מאוחר יותר השנה, אף כי לא צפויים בהם שינויים גדולים, בהתחשב בשיפורים שהוכנסו לקו דגמי ה-12 שלה, כולל עיצוב מחודש ו-5G. בתוך החברה מתייחסים לדגמי ה-iPhone הבאים כאל גירסאות S, שמסמנות בדרך כלל מכשירי iPhone עם שיפורים קטנים.

גם מגיפת הקורונה לא תרמה לתהליכי הפיתוח של המכשירים, ולבד מן העיכוב בהשקתם, ייתכן כי הייתה גם הגורם לדחיית ה- AirTags – אביזר שמסייע לאתר חפצים, כמו מזוודות, מפתחות וכדומה, שמתוכנן להשקה השנה, לצד אביזרים תואמים נוספים, כולל מחזיק מפתחות מעור.

על אף שהשינויים הצפויים יהיו מזעריים, אפל עדיין בודקת שדרוג משמעותי ל-2021 – קורא טביעות אצבע המוטמע במסך, שיאפשר למשתמשים שיטה נוספת לפתוח את המכשיר בנוסף על סיסמה וזיהוי פנים (יעילה בייחוד בימים אלה, כשמסיכת הפנים משבשת את זיהוי הפנים).

לפי הדיווחים, אפל גם שקלה את הסרת שקע הטעינה בכמה דגמים, לטובת טעינה אלחוטית. כזכור, החברה השיקה את תכונת הטעינה המגנטית MagSafe במכשיריה האחרונים, והסירה מן המארז את מטעני הקיר. טכנולוגיית השקה זו תיושם גם ב-MacBook Pro.

עוד בתוכניות של אפל השנה: iPad Pro חדש, שיהיה דומה לדגם הנוכחי, רק עם מסך MiniLED ומעבד מהיר יוצא, לצד דגם בסיסי של iPad שיהיה דק וקל יותר ויהיה דומה בעיצובו ל- iPad Airשל 2019.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים