תומר ראב"ד מונה ליו"ר בזק; מחליף את גיל שרון

ראב"ד, מנכ"ל בי-קום מקבוצת בזק, יכהן כיו"ר דירקטוריון הקבוצה, שבו הוא חבר מזה ארבע שנים, וכיו"ר החברות הבנות שלה: פלאפון, יס, בזק בינלאומי ובזק אונליין ● הוא מחליף את גיל שרון, שהודיע במפתיע על פרישה

תומר ראב"ד, היו"ר הנכנס של בזק ושל החברות הבנות שלה.

דירקטוריון בזק אישר היום (ב') את מינויו של תומר ראב"ד לתפקיד היו"ר – הן של קבוצת בזק והן של החברות הבנות: פלאפון, יס, בזק בינלאומי ובזק אונליין. ראב"ד ייכנס לתפקידו ב-1 בינואר 2024, ויחליף את גיל שרון, שהודיע בחודש שעבר במפתיע על פרישתו, לאחר שלוש שנים בתפקיד.

ראב"ד מכהן כמנכ"ל בי-קום, בעלת השליטה בבזק, וכדירקטור פעיל בקבוצה בארבע השנים האחרונות. במסגרת תפקידו הוא עבד בצמוד להנהלת בזק בהתוויית האסטרטגיה, ופעל בזירת קשרי המשקיעים וקשרי הממשל. לפני כן, שימש ראב"ד כדירקטור וסגן נשיא ברויאל בנק אוף קנדה בארצות הברית, ובתפקידו זה הוביל את עסקת רכישת השליטה בבזק על ידי קרן סרצ'לייט ומשפחת פורר. קודם לכן הוא עבד כבנקאי השקעות ב-UBS ארצות הברית, וצבר מעל עשור של ניסיון בייעוץ ובליווי דירקטוריונים של חברות בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת, בהם של תאגידי ענק כגוגל, דיסני, ורייזון, AT&T וסנאפ, הבעלים של סנאפצ'ט.

לראב"ד תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים מ-NYU, עם התמחות במימון.

גיל שרון, היו"ר היוצא של בזק.

גיל שרון, היו"ר היוצא של בזק. צילום: רמי זרנגר

שרון אמר כי "לראב"ד היכרות רבה עם קבוצת בזק מתוקף תפקידו כדירקטור וכמנכ"ל בי-קום, ויש לו הבנה עמוקה בהיבטים הפיננסיים והאסטרטגיים של החברות בה. בשלוש השנים האחרונות הגדרנו ויישמנו בקבוצת בזק אסטרטגיית צמיחה שתורגמה לתוצאות עסקיות מצוינות, ולצמיחה עקבית בהכנסות וברווח. אני משוכנע שראב"ד ימשיך להוביל את קבוצת בזק להצלחות ולהישגים".

ראב"ד ציין כי "אני מאמין שיחד עם חבריי בדירקטוריון, נוכל להביא את קבוצת התקשורת הגדולה בישראל לכבוש פסגות נוספות. עובדי ועובדות בזק, פלאפון, בזק בינלאומי, יס ובזק אונליין מחויבים אישית ותורמים בצורה יוצאת דופן בזירות רבות ומורכבות, לטובת המדינה, אזרחיה, כוחות הביטחון שלה והחברה בכל ימות השנה, ובמיוחד בימי מלחמה מאתגרים אלה".

הוא הוסיף ש-"שרון תרם לבזק רבות בשלוש השנים האחרונות".

"קבוצת בזק תמשיך להשקיע בתשתיות טכנולוגיות ובבניית מוצרים ושירותים בתחום התקשורת, על מנת לאפשר את המשך צמיחת המשק והחברה", סיים.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הון ושלטון

    די למשפחות העושר שממנות את הילדים שלהם והחברים שלהם לכל חברה נמאס

אירועים קרובים