דיווח: דגמי ה-Pro וה-Pro Max של ה-iPhone 16 יהיו גדולים יותר

הסיבה, לפי הדיווח: הרצון של אפל ליישר קו מול מכשירי הפרימיום של סמסונג, לצד הצורך להוסיף חלל פנימי כדי לשפר את מערך הצילום או להגדיל את הסוללה

יהיו גדול יותר בשנה הבאה. iPhone 14 Pro.

בעודנו ממתינים ל-iPhone 15, מאחורי הקלעים כבר שוקדים מהנדסי אפל על המכשירים הצפויים בשנים הבאות, ולפי דיווח של גורו אפל מבלומברג, מארק גורמן, תגדיל החברה את המסך בדגמי ה-Pro וה-Pro Max של ה-iPhone 16 הצפויים ב-2024.

גורמן לא הזכיר את המפרט המדויק ורק דיווח שהמסך יגדל ב-"כמה עשיריות אינץ' בקו האלכסון", אבל מאשר בכך דיווחים קודמים, כמו זה של האנליסט המהימן רוס יאנג, שדיווח לפני כמה ימים של-iPhone 16 Pro יהיה מסך בגודל 6.2 אינץ' (לעומת 6.1 בדגם הנוכחי), וה-Pro Max יכלול מסך בגודל 6.8 אינץ' (לעומת 6.7 בדגם הנוכחי). הוא גם אמר שיחס הגובה-רוחב יגדל מעט.

הסיבה להגדלת המסך, מסביר גורמן, היא הרצון ליישר קו מול מכשירי הפרימיום המתחרים של סמסונג, והכוונה, כנראה, היא ל-Galaxy S23 Ultra, שמציע מסך בגודל 6.8 אינץ', ול-Galaxy S23 Plus, שמגיע עם פאנל בגודל 6.6 אינץ'. אבל השוואת גודל המסך למתחרים היא לא הסיבה היחידה, לדבריו, אלא גם מפני שבדגמים הנוכחיים אין די מקום לרכיבים טובים יותר, והגדלת המסך תאפשר גם שיפורים בחומרת מערך הצילום או הגדלת הסוללה.

באחרונה דווח גם, כי חיישן גדול יותר, שבעבר האמינו כי הוא מיועד ל-iPhone 15 Pro Max, מיועד למעשה ל-iPhone 16 Pro Max.

בעוד שה-iPhone 15 Pro Max צפוי להציג את מצלמת הטלה-פוטו הראשונה של ה-iPhone, היא תשולב בתחילה רק במכשיר הגדול ביותר של אפל, אבל בשנה הבאה אפל מתכננת לשלב את מצלמת הטלה-פוטו גם בדגם ה-Pro הקטן יותר. עוד נטען, כי החלל הפנימי הנוסף יאפשר ככל הנראה לשלב במכשירי ה-Pro חיישן מצלמה גדול יותר, שיכול לשפר את הטווח הדינמי ואת טשטוש הרקע של מצלמת ה-iPhone הראשית, כמו גם שיפור ניכר ביכולות הצילום בתאורה נמוכה, מכיוון ששטח פנים גדול יותר יכול ללכוד יותר אור עם אותה מהירות תריס וצמצם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים