סוף סוף: תמונה בתוך תמונה גם באפליקציית יוטיוב ל-iOS ו-iPadOS

שנים לאחר שהפכה זמינה למשתמשי אנדרואיד וגם למפתחי צד שלישי במערכות ההפעלה של אפל ל-iPhone ול-iPad, החלה גוגל לפרוס את תכונת תמונה בתוך תמונה גם לאפליקציית יו-טיוב למכשירי אפל

תמונה בתוך תמונה גם באפליקציית יו-טיוב למכשירי אפל.

הגיע הזמן? גוגל החלה לפרוס את תכונת תמונה בתוך תמונה עבור אפליקציית יוטיוב ל-iOS ו-iPadOS, זאת שנתיים לאחר שהתכונה הפכה זמינה למפתחי צד שלישי במכשירי iPhone ושבע שנים לאחר שהגיעה ל-iPad, ומזה שנים שהיא זמינה למשתמשי אנדרואיד. לדברי גוגל, התכונה תיפרס בהדרגה, וזמינותה תשתנה בהתאם לסטטוס ולמיקום של מנויי הפרימיום.

התכונה החדשה של תמונה בתוך תמונה תפעל עבור כל מי שיש לו מנוי יוטיוב פרימיום וכל סרטון. משתמשים בארה"ב שאינם בעלי מנוי פרימיום יוכלו ליהנות מהתכונה, אבל רק  עבור תכנים שגוגל מחשיב שאינם מוזיקה. מגבלה הזו עשויה למנוע ממשתמשים להאזין למוזיקה ברקע במכשירים שלהם דרך חשבון יוטיוב חינמי במקום להירשם להצעות המוזיקה של החברה. בעוד שתכונת התמונה בתוך תמונה היא חדשה, האזנה לאודיו ברקע (כולל עבור מוזיקה) כבר מזמן הפכה תכונה מרכזית בשירות הפרימיום.

תמונה בתוך תמונה הפכה זמינה בגירסת iOS 14 של אפל ב-2020, וב-iPad כבר ב-iOS 9 של 2015, ומאז עשתה דרכה לרוב אפליקציות צד שלישי, מה שהשאיר את יו-טיוב הרחק מאחור.

בפוסט של גוגל על השקת התכונה החדשה מכירה החברה בקצב האיטי, ומציינת, כי  "אנו מכירים בכך שההפצה של תכונה מבוקשת זו היא איטית, ורוצים להודות לכל מי ששיתף משוב במהלך הניסויים וחיכה בסבלנות לרגע הזה!"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים