מיקרוסופט השיקה אפליקציית Office מוכללת ל-iPad

האפליקציה כוללת את יישומי Word, Excel ו-PowerPoint, ובנוסף כמה תכונות ייחודיות למכשירים ניידים, כמו כלים לניהול PDF ומנהל קבצים, ומאפשרת תפעול חלק ונוח יותר של שלושת הכלים

אפליקציית Office ל-iPad

משתמשי iPad ישמחו בוודאי לדעת, שמיקרוסופט (Microsoft) השיקה את אפליקציית Office המוכללת ל-iPadOS, המייצגת גישה דומה לשימושי Office כפי שהציגה באפליקציה ל-iOS ול-Android. האפליקציה כוללת את יישומי Word, Excel ו-PowerPoint, ובנוסף כמה תכונות ייחודיות למכשירים ניידים, כמו כלים לניהול PDF ומנהל קבצים.

לפני בדיוק שנה הציגה מיקרוסופט את העדכון הזה למכשירי iPhone ו-Android, שיושם גם בחלק מטאבלטי Android. האפליקציה ל-iOS עבדה גם במכשירי iPad, אך רק במצב של "חלון". הגירסה החדשה בנויה על ממשק ותמיכה במצב של מסך מלא, ותומכת גם בתכונות שונות של ה-iPad לריבוי משימות.

משתמשים יכולים עדיין להוריד את אפליקציות Word, Excel ו-PowerPoint בחנות היישומים של אפל (Apple) ל-iPad, ונראה שימשיכו להיות זמינות עוד זמן מה במקביל לאפליקציה המוכללת.

לבד מתפעול חלק ונוח יותר של שלושת הכלים באפליקציה המוכללת, היא גם מציעה כלי מועיל של פאנל "פעולות", שמאפשר פעולות מהירות, כמו העברת קבצים בין התקנים, המרת תמונות לטקסט או לטבלה, סריקת קובצי PDF והמרתם לקובצי Word, סריקת קוד QR ועוד. המשתמשים יכולים לגשת לקבצים המאוחסנים במכשיר או בשירותי ענן.

האפליקציה זמינה להורדה ב-AppStore ללא תשלום, אך כדי להשתמש בכל התכונות שהיא מציעה נדרש רישום לשירות Microsoft 365.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים