מקבוצת בזק לקבוצת סלקום: אילן סיגל מונה למנכ"ל גולן טלקום

סיגל מגיע לגולן שבבעלות סלקום לאחר 14 בקבוצת בזק, כשבחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ״ל השיווק של פלאפון ובשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של yes ובזק בינלאומי בנוסף על תפקידו בפלאפון ● ישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי בקבוצת סלקום וחבר בהנהלת סלקום

אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום החדש. צילום: רמי זרנגר

אילן סיגל מונה למנכ"ל גולן טלקום שבבעלות סלקום. דירקטוריון סלקום אישר את המלצת מנכ״ל סלקום, אבי גבאי, ומינה את אילן סיגל לתפקיד מנכ״ל גולן טלקום. סיגל ישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי בקבוצת סלקום וחבר בהנהלת סלקום. סיגל ייכנס לתפקידו בתחילת 2021.

סיגל, 44, הוא בעל תואר שני במינהל עסקים. סיגל נמצא כבר 20 שנים במוקדי עשייה וקבלת החלטות בשוק התקשורת, כשבחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ״ל השיווק של פלאפון ובשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של yes ובזק בינלאומי בנוסף על תפקידו בפלאפון. לפני כן כיהן במגוון רחב של תפקידים בקבוצת בזק במשך 10 שנים, כשבתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף השיווק של החברה. בין הישגיו של סיגל, העברת פלאפון לאסטרטגיית צמיחה ומהפכת הדיגיטל בחברה, השקת ה-IoT, הובלת השקת דור 5 בפלאפון, מהלכים והובלת השקת yes פלוס על פלטפורמת iOS ואנדרואיד.

גבאי בירך על הצטרפותו של סיגל לקבוצת סלקום וציין, כי ״סיגל הוא מהמנהלים הטובים והמוכשרים בענף התקשורת, ומהיכרות אישית איתו אני משוכנע שהוא יקפיץ את גולן טלקום ויביא אותה למקומות חדשים.

סיגל אמר, כי "לאחר 14 שנה בקבוצת בזק, מתוכם חמש שנים כסמנכ"ל בחברות הבנות, אני נרגש לקראת המעבר לקבוצת סלקום, להביא מהניסיון והידע משוק התקשורת, ולהוביל את גולן טלקום לצמיחה ושיאים חדשים. ברצוני להודות באופן אישי לרן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי על האמון שנתן בי ועל שנים רבות של עבודה משותפת ומקצועית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים