הושקה מערכת ההפעלה החדשה של ה-Apple Watch

ה-watchOS 5.2 זמינה לכל המשתמשים, אולם אפליקציית האק"ג שלה, שעד כה פעלה רק בארצות הברית, זמינה מעתה ב-20 מדינות נוספות בלבד ● ישראל, אם תהיתם, לא ביניהן

תורם לבריאות. Apple Watch. צילום: הארדיאן, BigStock

תגידו שלום למערכת ההפעלה החדשה של Apple Watch, שהחברה החלה להפיץ אתמול (ד'). מערכת ההפעלה watchOS 5.2 זמינה כעת לכל המשתמשים, אבל אפליקציית האק"ג והתכונה של איתור אי סדירות בקצב הלב מגיעות מחוברות לעדכון האחרון רק בהונג קונג וב-19 מדינות אירופיות: אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, נורווגיה, פורטוגל, רומניה, ספרד, שוודיה, בריטניה ושווייץ.

אפליקציית האק"ג, שזמינה בארצות הברית עוד מדצמבר, פעילה בשעון של אפל מגרסת Series 4, שכוללת אלקטרודות המוטמעות בתוכו. היא מאפשרת לייצר מדידת אק"ג ובודקת האם קצב הלב סדיר או חווה אי סדירות – בעיקר פרפור פרוזדורים, שהוא אחד הגורמים המובילים להתקפי לב ולמוות ברחבי העולם.

בעוד שאפליקציית האק"ג זמינה רק בשעונים החדשים של אפל, התראות על אי סדירות בקצב הלב זמינות לכל הגרסאות של השעונים, החל מ-Series 1. כדי להימנע מהתראות שווא, האפליקציה תייצר התראה רק אם היא מזהה קצב לא סדיר של לפחות חמש בדיקות במהלך 65 דקות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים