אפל רצתה לתקן תקלות לטורקים – וגרמה לבעיות במדינות אחרות

החברה הוציאה עדכון גרסה ל-iOS שמתקן תקלות שהתגלו בקישוריות הסלולריות בטורקיה, אך גורם לשיבושים באירופה וביבשת אמריקה

השבוע - עוד השקה של אפל? צילום אילוסטרציה: BigStock

נראה שבאפל התבלבלו קצת בעדכון הגרסה האחרון, שגרם למשתמשים רבים לאבד את היכולת הבסיסית שכל מי שיש לו מכשיר סלולרי מצפה לה – שיחות טלפון, משלוח הודעות וגלישה.

כמה ימים לאחר עדכון iOS 12.1.2 שהפיצה החברה בשבוע שעבר היא הפיצה עדכון נוסף שמחליף אותו, בלי שינוי של מספר הגרסה. גרסת ה-iOS החדשה נועדה לטפל בבעיות הקשורות לתמיכה ב-eSIM בדגמי XR ,XS ו-XS Max של ה-iPhone, כמו גם בכמה נושאים שקשורים לקישוריות סלולרית עבור תושבי טורקיה. אלא שהעדכון גרם דווקא להתגברות התקלות בנושא הנתונים הסלולריים מחוץ לטורקיה. ככל שיותר ויותר משתמשים מתקינים את הגרסה, יותר ויותר משתמשים מדווחים על תקלות בנתונים סלולריים.

בעלי מכשירי iPhone באירופה ובדרום אמריקה פרסמו הודעות רבות בטוויטר על כך שמכשיריהם אינם מסוגלים להשתמש בנתוני LTE (דור 4). בצפון אמריקה דיווחו משתמשים רבים כי אינם יכולים לבצע שיחות, וחלקם גם לא יכולים לשלוח או לקבל הודעות טקסט. כמה משתמשים נוספים דיווחו שהם נתקלים בבעיות בקישוריות Wi-Fi ובתפעול מערכת ההפעלה החדשה.

בתגובה להודעות המשתמשים ממליצים בתמיכה הטכנית של אפל לכבות ולהדליק את הטלפון ולעדכן את הגדרות המפעילה, אך לפי הדיווחים – הדבר אינו פותר את התקלות.

אף על פי שאפל עדיין לא פרסמה כל הודעה שמכירה בתקלות האלה, לפי דיווחים ברשת, היא כבר החלה בבדיקות בטא לעדכון הגרסה ל-12.1.3, שצפוי בקרוב מאוד, כך שנראה בחברה יודעים שמשהו לא בסדר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים