FIFA: האפליקציה שתבקיע לכם גול

אוהדי הכדורגל בוודאי ישמחו לשמוע שהאיגוד הבולט ביותר בספורט האהוב עליהם אוחז באפליקציה מרהיבה, מקצועית ומושקעת ● בניגוד לתקשורת, שמבליטה את הנבחרות הבולטות והקבוצות המובילות, FIFA מדווחת בהבלטה גם על אלה שפחות

ההכנות לקראת אירוע הכדורגל הגדול בעולם, המונדיאל, הולכות ומושלמות, עם יותר או פחות חריקות. תשומת הלב והעיניים של מאות מיליונים ברחבי העולם יינשאו החל מ-12 ביוני למדינת הקרנבלים, הסמבה והכדורגל, הלוא היא ברזיל. בעיקר אל האצטדיונים שבה.

עם ובלי משחקי גביע העולם, הכדורגל היה, הווה ויהיה ענף הספורט עם קהל האוהדים הגדול ביותר בעולם. רבים מתעניינים בו, הולכים למגרשים ומורידים אפליקציות ייעודיות.

כמו כל ארגון גדול שמכבד את עצמו, גם FIFA, שמארגן את המונדיאל, אוחז באפליקציה. זו מתיימרת להביא לאוהדים ולמתעניינים את המידע המבוקש, לקראת המשחקים ובמהלכם. חובבי הכדורגל יכולים למצוא שם גם כתבות על הפרויקטים שמארגן FIFA ברחבי העולם כדי לקדם את הספורט, חדשות עדכניות על הנעשה בעולם הכדורגל ואפשרות לעקוב אחרי הביצועים של הקבוצות והנבחרות שהם אוהבים על המגרש, כולל בשידור ישיר. כך יכול אוהד כדורגל מכל מקום בעולם לראות מה קורה בליגות בכל מקום אחר, כולל בליגת העל הישראלית.

הלב של האפליקציה הוא בהחלט חדשותי, אבל לא בדרך שאולי מצפים לו חובבי הכדורגל הממוצעים. האפליקציה של FIFA מכסה לא רק את הליגות המרכזיות והמונדיאל, אלא מספקת חדשות בטקסט, בתמונות ובווידיאו על הנעשה בספורט הפופולרי בכל העולם. היא מתייחסת למשחק חשוב של נבחרת הפיליפינים בדיוק כמו שהיא מתייחסת לטורניר כדורגל נשים עד גיל 17 או למשחק מרכזי של נבחרת ברזיל.

לא פחות מעניינת היא האפשרות לעקוב אחרי הדירוג הכולל של הנבחרות בעולם באופן שוטף. בכדורגל גברים, ישראל נמצאת אי שם באמצע, במקום ה-62, אולם החדשות הטובות הן שעלינו בארבעה מקומות מהדירוג הקודם. לעומת זאת, בכדורגל נשים נותרה הנבחרת הישראלית באותו המקום – 61.

הגולש יכול לראות את המיקום של נבחרת המדינה שלו ללא מאמץ, בפס אפור בולט, מאחר שהאפליקציה מזהה מאיזו מדינה הוא מגיע, או לפחות באיזו מדינה הוא נמצא באותו הרגע. זה בא לידי ביטוי גם כשבוחרים את האפשרות World Match Centre – המקום באפליקציה בו יכולים המשתמשים לעקוב אחרי תוצאות המשחקים בליגות השונות ברחבי העולם. כשניסיתי אותה, האפליקציה של FIFA הציגה לי באופן אוטומטי תוצאות ודיווחים מהמשחקים שנערכו במחזור האחרון בליגת העל ואת רשימת המשחקים שיתקיימו במחזור הקרוב. לחיצה על משחק שכבר הסתיים מציגה את כל האירועים החשובים שהתרחשו בו.

האפליקציה מאפשרת לקבוע תפריט אישי של ליגות וקבוצות שהגולש רוצה לעקוב אחריהן באופן קבוע, וגם המידע עליהן יוצג בתפריט התוצאות. עוד היא מציגה את התוצאות של המשחקים שמתרחשים באותו הזמן בליגות הבכירות של המדינות השונות. תוך כדי כתיבת המילים הללו ראיתי שסייפה מובילה 0:1 בדקה ה-64 במשחקה הביתי מול אסת'גלל קוזסטן בליגה האיראנית הבכירה ושתוצאה במשחק הליגה הבולגרית בין בוטוב פלובדיב לסטארה זגורה היא 0:0. המידע מוצג בצורה מרהיבה ומקצועית.

בשורה התחתונה, האפליקציה הרשמית של FIFA מיועדת לאוהדים ולמי שרוצה להסתכל במבט הוליסטי יותר על עולם הכדורגל. יתעניינו בה אלה שמעניין אותם לקרוא ולצפות גם בסיפורים ותוצאות שלא מגיעים לתקשורת האחרת, לפחות לא בהבלטה. אלה שרוצים לגלות שניתן להגיש כדורגל בצורה אחרת.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים