הצי האמריקני ישתמש בקינקט למניעת תקיפות מיניות

חברת האנימציה Organic Motion תבנה עבור הצי סימולטור של מציאות וירטואלית, שיחנך את המלחים כיצד להתנהג עם בני זוג, על מנת להניא אותם מלבצע תקיפות מיניות ● הם יתרגלו סיטואציות מול גברים ונשים, והמערכת תסביר להם אם הם מתנהגים נכון או לא

הצי האמריקני מצא שימוש חדש למכשיר הקינקט (Kinect) של מיקרוסופט (Microsoft): סיוע במלחמה נגד תקיפות והטרדות מיניות.

תמורת 83 אלף דולרים תבנה חברת האנימציה Organic Motion סימולטור של מציאות וירטואלית, שיחנך את מלחי הצי כיצד להתנהג עם בני זוג, על מנת להניא אותם מלבצע תקיפות מיניות.

Organic Motion מתמחה בלכידה של ביצועי קינקט, כלומר: בלקיחת התנהגות של כל אדם ולשנות את הקול והמראה שלו. החברה פרסמה סרטון ביו-טיוב (YouTube) שכולל הדגמה של התוכנה, LIVE (ר"ת Live Interactive Virtual Environment). האישה הלבנה בסרטון מגלמת הן גבר מזרח תיכוני והן ילד בתרגיל אימון צבאי.

על פי המשימה של חברת האנימציה, "המערכת לא תשתמש בתסריטים מתוכנתים מראש כדי לקבוע את תגובת הדמות. במקום זאת, היא תייצר דמות אנושית המשתמשת בממשק (קינקט). המערכת תאפשר למומחה לקבוע את התגובה ההולמת לרמזים מילוליים ולא מילוליים, כך שהלומד יקבל משוב משופר לפעולותיו. כמו כן, המערכת מספקת יכולת לשנות דמויות (מין, גזע) וסביבות, ומקילה על מעורבות הלומד. הדמויות (אוואטרים) יהיו זהות ביכולותיהן להביע רגשות בצורה מילולית או במחוות לא מילוליות וברמה של ריאליזם הדרושה כדי ליצור תרגילי לימוד אינטראקטיביים מתאימים".

במילים אחרות, מלחי הצי יתרגלו התנהגות מול דמויות וירטואליות של גברים או נשים, שיגיבו להתנהגותם המילולית ומחוותיהם הפיזיות, ויידעו אם הם מתנהגים בצורה נכונה או לא. בכך יתייתר הצורך המסורתי בצורת לימוד מעין זו בשחקן, המציג את ההתנהגות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים