מיקרוסופט: קונסולת ה-One תציע שירותי שיחות וידיאו ואחסון ענן

"מה שמוקם בהתחלה ככלי בידור מצוין יכול באותה מידה להיות מפתה עבורכם ועבור העסק הקטן שלכם. יהיה מוצדק להציג את ה-Xbox One כהוצאה עסקית", כתב בבלוג שלו סגן נשיא קבוצת ה-Xbox במיקרוסופט, מרקוס ליונס ● את דבריו על אפשרויות שיחות הוידיאו ואחסון הענן המובנות בקונסולה מכוון ליונס לעסקים הקטנים שיוכלו להרשות לעצמם את המחיר - 499 דולרים

מיקרוסופט (Micrsofot) מנסה לקדם את קונסולת המשחקים הבאה שלה, Xbox One, ככלי שיהיה שימושי גם לעסקים קטנים. לפי החברה, תמורת סכום נמוך יחסית יכולה הקונסולה לספק לבעלי העסקים יכולות גבוהות לביצוע שיחות וידיאו ושימוש ברשת, ולעשות זאת במעטפת שמספקת עוצמה גבוהה, תוך יכולת לחבר אותה למסך גדול שיכול לשמש את החברות בחדר ההמתנה או בחדר הישיבות באותה מידה.

"מה שמוקם בהתחלה ככלי בידור מצוין יכול באותה מידה להיות מפתה עבורכם ועבור העסק הקטן שלכם. למעשה, יהיה זה מאוד מוצדק להציג את ה-Xbox One כהוצאה עסקית", כתב בבלוג שלו סגן נשיא קבוצת ה-Xbox במיקרוסופט, מרקוס ליונס. "במחיר של 499 דולרים מדובר באפשרות זמינה מבחינה כספית לבעלי עסקים קטנים, מכיוון שבקונסולה בנויות תכונות רבות שיכולות לעזור להם", הוסיף ליונס.

לפי ליונס, מעבר לשימוש ביישום הסקייפ (Skype) המובנה בקונסולה לצורך ביצוע שיחות וידיאו עם מצלמת ה-1080p שבנויה בקינקט (Kinect), מציעה קונסולת ה-One גם יכולות אחסון ברשת באמצעות חשבון SkyDrive, שירות האחסון בענן של החברה. בנוסף, היא מציעה גלישה באינטרנט באמצעות דפדפן אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) שמובנה במערכת, וכן, גישה ליישומי האופיס (Office) המוצעים ברשת. כמו כן תומכת הקונסולה ב-WiFi Direct שמאפשר שיתוף, הדפסות וריבוי תצוגות עם התקנים תומכים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים