סרגון תשיק היום שני פתרונות תקשורת חדשים בתערוכת CTIA השנתית בלאס וגאס

הפתרונות החדשים, מיועדים לרשתות בקהול ו-פרונטהול ופותחו עבור השוק הצפון אמריקאי ● חגי זיס, סמנכ״ל ומנהל חטיבת המוצרים של סרגון: "היתרון בפתרונות טמון ביכולתם לשדר בהספק גבוה במיוחד, בלי להגדיל את צריכת החשמל של המערכת. כתוצאה מכך, ניתן להגדיל את טווח השידור, ולהשתמש באנטנות קטנות יותר" ● עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: " אנו מצפים להציג את הפתרונות החדשים בפני חברות מובייל וספקיות תקשורת נוספות ברחבי ארה"ב וצפון אמריקה"

סרגון נטוורקס (Ceragon) משיקה היום (ג') שני מוצרים חדשים בתערוכת CTIA השנתית בלאס וגאס. המוצרים, ממשפחת ה-FibeAir IP-20, פותחו בהתאמה לצרכי השוק הצפון אמריקאי.

המוצרים החדשים משלבים פתרונות תקשורת מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיית הליבה הכפולה של החברה, ולפי סרגון, מאפשרים להגדיל את הקיבולת של רשתות בקהול (Backhaul) ו-פרונטהול (Fronthaul) ביותר מ-30% לעומת פתרונות אחרים.

"יתרון חשוב נוסף של מוצרים אלו, טמון ביכולתם לשדר בהספק גבוה במיוחד, בלי להגדיל את צריכת החשמל של המערכת", אמר חגי זיס, סמנכ״ל ומנהל חטיבת המוצרים של סרגון, בשיחה עם The NewCOM. "כתוצאה מכך, ניתן להגדיל את טווח השידור, ולהשתמש באנטנות קטנות יותר. שתי תכונות אלה מאפשרות למפעילי התקשורת לחסוך בבניית אתרים לאורך שדרות תקשורת ארוכות, ולהוזיל משמעותית את הציוד, השכירות והתפעול השוטף של הרשתות".

לדבריו, "המערכות החדשות הן מערכות מיקרוגל 'נקודה לנקודה' (point to point) ומיועדות בעיקר לאגרגציה של רשתות סלולר. הן מתפקדות בדומה לסיב אופטי, ומאפשרות קצבים של ג'יגה-ביט ויותר על כל ערוץ שידור יחיד.

"יש כמה הבדלים מהותיים בין המוצרים החדשים למוצרים שסיפקנו עד כה. מערכת ה FibeAir IP-20C HP החדשה, המיועדת לשוק הצפון אמריקני, מאפשרת הספק שידור הגבוה בשלושה דציבלים מזו של המערכת שהשקנו בדצמבר. הספק שידור גבוה נדרש על ידי לקוחות צפון אמריקאים, בשל המרחקים הגדולים בין תחנות הבסיס שלהם, בעיקר מחוץ למרכזי הערים. לצורך כך, גם שיחררנו תדרים נמוכים: 6-11 GHz, המותאמים לאגרגציה ולשידור לטווחים ארוכים. בנוסף, המערכת תומכת ברוחבי הערוץ הנהוגים בארצות הברית: MHz10, 20MHz, 40MHz, 50MHz (לעומת 7, 14, 28, ו-56  מגה-הרץ הנהוגים בשאר העולם).

"המערכת השנייה, ה-FibeAir IP-20A, משלבת את יחידת הרדיו RFU-A שנבנתה במיוחד עבור תצורת ההתקנה הנהוגה בארצות הברית. במוצר החדש הגדלנו את הספק השידור בשישה דציבלים, כך שכיום זו המערכת החזקה ביותר בשוק. הספק השידור הגבוה מאפשר שידור לטווח רחוק יותר, שימוש באנטנות קטנות (תוך חסכון בעלויות הציוד, ובעלויות ההקמה, שכירות המקום על עמוד התקשורת וכיו"ב). כלומר, זוהי מערכת קומפקטית מאד".

זיס הוסיף, כי "שני המוצרים החדשים מהווים פתרונות אגריגציה לרשתות תקשורת ויכולים לשמש לטווחים קצרים וארוכים מאד, כאחת. ה-FibeAir IP-20C HP הוא מוצר ה-All-Outdoor, בו כלל המערכת -יחידת עיבוד האותות הדיגיטלים ושני המשדרים/מקלטים, ממוקמים בתוך קופסה אחת קומפקטית שצמודה לאנטנה שעל המגדל. המוצר יכול לשמש גם ללונגהול (LongHaul) וגם לשורטהול (ShortHaul), ובמקרים מסויימים גם לטופולוגיה חדשה שנקראת פרונטהול , שמיועדת לשרת רשתות Small cells שמבוססות על ראשי רדיו מרוחקים (Remote Radio Heads).

"בגלל הצורך להעביר בזמן אמת כמות אדירה של נתונים מתחנת האם לאנטנה המרוחקת, קיימת דרישה לקיבולת גבוהה מאד ו-latency נמוך ביותר. אלו שתי תכונות שהFibeAir-IP-20C HP- מאפשר כיום ברשתות מיקרוגל, ושלא היו קיימות לפני כן. ה-FibeAir IP-20A הינה מערכת All-Indoor עבור לקוחות שרוצים מערכת בהתקנה מוגנת (בתוך ארון תקשורת סגור, ליד המגדל או האנטנה). מפעילים בצפון אמריקה רוצים מערכות קומפקטיות עם יחסית מעט יחידות שידור".

לדברי זיס, "מערכת ה-FibeAir IP-20C HP כבר נמכרה ללקוח בשם PEG Bandwidth, שהינו מתקין רשתות הבונה רשתות עבור AT&Tספרינט (Sprint), וריזון (Verizon) ואחרים". בהקשר זה הוסיף, כי מפעילי הסלולר מוציאים את בניית הרשת למיקור חוץ.

"המוצרים החדשים שאנו משיקים היום, מדגישים את המחויבות שלנו ללקוחותינו בצפון אמריקה", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "אנו רואים דרישה גוברת לפתרונות כמו שלנו, החיוניים להמשך הפריסה של רשתות מתקדמות בטכנולוגיית 4G/LTE. התגובות שאנחנו מקבלים מלקוחות הן חיוביות ביותר. אנו מצפים להציג את הפתרונות החדשים בפני חברות מובייל וספקיות תקשורת נוספות ברחבי ארה"ב וצפון אמריקה."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים