הציבור לא מטומטם אבל ממשיך לשלם

בעולם הסלולר השלם קטן בהרבה מסכום חלקיו ● אתם מקבלים הצעה לחבילת תקשורת חדשה המתאימה בדיוק לכם, מאמינים שיש פה עסקה הוגנת אך משום מה אנשי המכירות מתקשים לסכם את המחיר הסופי ● ואז מתברר לכם שהוזילו את השיחות, אך גובים את ההפרש משירות התיקונים היקר ועסקאות תשלום נלוות ששכחו לפרט

דורון אמיר, מנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס משקיעים לסטארט-אפים

אני בטוח שאתם לא מופתעים מכך שבעולם הסלולר השלם קטן בהרבה מסכום חלקיו. אלף מדענים לא יכבו את שיטת השיווק אשר בוערת ושורפת את חוקי החשבון הפשוט בתוספת אינסוף פתרונות יצירתיים עבור השאלה "כמה זה 1+1?"

ובכן, המקרה הקלאסי (שלמעשה הוא סוג של עוקץ) בטוח מוכר לכם – אתם מקבלים שיחה שאינה מזוהה בנושא חבילת תקשורת חדשה ומיוחדת המתאימה בדיוק בשבילכם, ואתם פשוט מאמינים שיש פה עסקה הוגנת ומתחשבת (הרי הצדק כבר יצא לאור והמשיח כבר הגיע – השר כחלון ישתבח שמו לעד). אתם על סף פתיחת בקבוק שמפניה ומלאי תקווה בלב שממחר הכל יהיה בסדר, אבל…לאנשי המכירות החביבים ישנה בעיה מסוימת שניתן לכנותה "חרדת סיכום" – בעיה קטנה ולא משמעותית (כמעט ולא מורגשת), המונעת מהם מלומר לכם את המחיר הסופי של העסקה – כלומר, אין ביכולתם של אנשי המכירות לסכם את המחיר וכל הנתונים הקשורים לעסקה מפורקים לגורמים קטנטנים בתקווה שאתם לא באמת עושים את החישוב הכללי של סך כל העסקה.

ההסבר שתקבלו, מסביר כי העסקה פשוטה וטובה ורק צריך לזכור שהשיחות זה מחיר אחד והאינטרנט זה מחיר אחר (שלא לדבר על חודש ראשון בתשלום אחד ובחודש השלישי תשלום אחר). וצריך גם לשים לב שהמכשיר מחודש ולא חדש, ושמכשיר זה לא ברזל וברזל זה לא לוח אם – וטוב שאין פה גם רדיאטור אחרת גם הוא היה נופל לתוך הקרבוראטור ועושה לנו סמטוחה מכל הפלאגים…

ואחרי שמחקתם את כל הטלפונים המוזרים שקיבלתם יחד עם המכשיר, חייבים לשמור עליו היטב, כי מרוב חלקים לא רואים את האחריות והתיקון כבר ישלים כנראה את שניסיתם לחסוך – כי אין אחריות ואין חירות, רגולציה – שמגולציה!!! הוזילו את השיחות, אך גובים (שלא נאמר גונבים) את ההפרש משירות התיקונים היקר ועסקאות תשלום נלוות ששכחו לפרט.

וקצת חוויות אישיות, כי אין, אין חגיגה בלי סיפור לדוגמה: אצלי זה קרה בחודש שעבר כשביקשתי לשדרג את המכשיר – במקום שדרוג פשוט קיבלתי מסע מתיש וארוך. למרות שביקשתי מספר פעמים לקבל את המחיר הסופי של העסקה (הכל כולל הכל, חשבון סופי – כולל מע"מ) קיבלתי חלקים – חלקים, מחירים – מחירים, אשר מובילים בכל פעם לסיכום אחר (5 הצעות מחיר שונות בשעה אחת).  על כל זה תוסיפו גם טעויות אינסוף שגרמו לי להבין שמדובר בשיטה מצליחה אשר מטעה ומתישה את הלקוח עד אובדן חושים ואובדן כרטיס האשראי.

לסיכום, פנייה נרגשת ואמיתית לחברות הסלולר: הציבור אמנם משלם, אבל מבין היטב את שיטת השיווק הלא מקורית שנקראת "שיטת מצליח", או לחילופין, "שיטת הסלאמי" – שיטה שכנראה תמשיכו איתה, אך זכרו – חבילת תקשורת זה לא סלאמי והציבור רחוק מלהיות נקניק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישי

    מילים כדורבנות אתה היית ונשארת גדול !!!

אירועים קרובים