מנהל שיווק בדל צופה כישלון למחשבי iPad בארגונים

"הפתרון של אפל טוב למי שיש הרבה כסף וחי באי בודד; הוא פחות מתאים לסביבה ארגונית מגוונת, פתוחה ומקושרת", אמר אנדי לארק, מנהל שיווק לארגונים בחברה ● לדבריו, "בטווח הארוך, ינצח מי שמציע פתיחות, יכולת ומחיר סביר, ולא מי שמציע סגירות, מחיר גבוה וטכנולוגיות פרטיות"

בחברת דל (Dell) יודעים להעריך את ההצלחה שנחלה אפל (Apple)  ביצירת שוק מחשבי הלוח, אך משוכנעים שהיא תיכשל, בסופו של דבר, בשוק הארגוני – כך אמר אנדי לארק, מנהל שיווק לארגונים בחברה, בראיון למגזין CIO באוסטרליה. לטענתו, מחשבי iPad יקרים מדי ואינם מתאימים למשתמשים עסקיים.

"אני שמח שאפל הצליחה ליצור שוק של משתמשים נלהבים, אך בטווח הארוך ינצח מי שמציע פתיחות, יכולת ומחיר סביר, ולא מי שמציע סגירות, מחיר גבוה וטכנולוגיות פרטיות", אמר. "אפל נחלה הצלחה מרשימה, יש להם מוצר נפלא, אבל את האתגר האמיתי מציבה מערכת אנדרואיד (Android), שעקפה אותם". לדבריו, "הפתרון של אפל טוב למי שיש הרבה כסף וחי באי בודד. הוא פחות מתאים לסביבה ארגונית מגוונת, פתוחה ומקושרת. דברים פשוטים הופכים למורכבים".

כמו כן, טען לארק ש-"מחשב iPad עם מקלדת, עכבר וכיסוי עולה 1,500 או 1,600 דולרים. מדובר בפי שניים מהמחיר הרשמי. זה לא הגיוני".

יצוין, כי החשבון שעשה לארק אינו מדויק. מחשב iPad עולה 500 עד 830 דולרים, מקלדת אלחוטית עולה 70 דולרים וכיסוי עולה 40 עד 70 דולרים. בסך הכול עולה המחשב המצויד, בהתאם לדגם, בין 600 ל-970 דולרים. מי שזקוק גם לעכבר ואינו מסתפק בצג המגע יידרש להוסיף עוד 70 דולרים. כך או כך, מדובר בסכומים רחוקים מאוד מאלה שעליהם דיבר לארק.

עוד יצוין, כי מרק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com, חולק על דעתו של לארק ואף הכריז ש-"מחשבי ipad מייצגים את האופן בו יפעלו הארגונים בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים