אפל, מאחורייך: OPPO Watch

אופו הסינית מכוונת גבוה ומתכננת להשיק בחודש הבא שעון חכם, שנראה דומה להפליא לשעון של אפל ואמור לכלול מוניטור אק"ג וניטור לב

שעונים חכמים הפכו באחרונה למוצרים "לוהטים" בשוק, רבות הודות להצלחת ה-Apple Watch ולאפליקציות הבריאות שלו שעשויות להציל חיים. מנגד, שוק השעונים החכמים לא זכה לחדשנות משמעותית באחרונה, לבד מאפל שמתמקדת בתחום.

נראה שבאופו הסינית מתייחסים לכך כאל הזדמנות טובה להציג מהפיכה בשוק השעונים, אם להתייחס לציוצים של בריאן שן, סגן הנשיא לשיווק גלובלי של החברה הסינית, שפרסם שתי תמונות של השעון שהחברה צפויה להשיק, ה-OPPO Watch, שנראה דומה להפליא לשעון של אפל.

לפי הדיווחים, אופו תכננה להשיק את השעון שלה בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה, אך בשל ביטולה, דחתה את השקתו לחודש הבא.

את התמונה הראשונה פרסם שן ברשת החברתית הסינית Weibo בחודש שעבר, ואת השנייה פרסם בטוויטר לפני כמה ימים וכתב: "הנה הצצה נוספת לשעון אופו הצפוי. המסך המעוגל וזכוכית ה-3D יהיו משני משחק".

אופו אמנם נכנסת לשוק השעונים החכמים באיחור גדול יחסית למתחרותיה, ורבים תוהים האם יש לה במה להפתיע את הצרכנים, אבל נראה שהציוץ של שן נועד להכריז על כך שהחברה מכוונת הכי גבוה, כשהיא מציעה את תכונות הבריאות שיכלול ומציינת שעיצובו יהיה משנה משחק בשוק. לפי התמונה, בניגוד לשעונים הקיימים בשוק שכוללים כולם מסגרת, השעון של אופו נראה נטול מסגרת ולפיכך עשוי להציע שטח תצוגה גדול יותר.

אם אכן יושק השעון עם התכונות של מוניטור אק"ג וניטור לב – התכונות שהפכו את השעון של אפל ללהיט, הוא עשוי להפוך למתחרה ראש בראש מול השעון של אפל. השאלה היא אם יתאים רק למכשירי אנדרואיד או גם למכשירי iOS. מכל מקום – יש למה לחכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים