דל מעדכנת את ה-XPS 13 ומיישרת קו עם מגמת מחשבי ה-2-ב-1

העדכון החדש לנייד הדגל של החברה כולל ציר שמאפשר לסובב את המסך כמעט ב-360 מעלות ● כך, ניתן יהיה להשתמש בו גם במצב טאבלט ומצב אוהל, מעבר לשימושים השוטפים כמחשב נייד "רגיל"

XPS 13 של דל. צילום: יח"צ

הגרסה החדשה של XPS 13, נייד הדגל של דל (Dell), מתאימה את עצמה למגמת מחשבי ה-2-ב-1 שתפסה תנופה רבה במהלך 2016.

העדכון החדש לנייד שתציג החברה במלך תערוכת CES 2017 שיוצאת היום בערב (שעון ישראל) לדרכה כולל ציר שמאפשר לסובב את המסך כמעט ב-360 מעלות, בדומה לאב הרוחני, ה-Yoga של לנובו (Lenovo). כך, עם מסך הפיך, ניתן יהיה להשתמש ב-XPS 13 גם במצב טאבלט ומצב אוהל מעבר לשימושים השוטפים כמחשב נייד "רגיל".

עם זאת יש מספר הבדלים בין ה-XPS 13 למחשבים הפיכים אחרים. הראשון הוא שהמסך לא נפתח עד הסוף, כלומר "נשכב" ממש על גב המחשב – אלא נשאר פער קטן. שנית, בעת הסיבוב – המסך אינו מגיע עד הקצה ממש של הגוף, כך שהמקלדת מעט בולטת החוצה.

אין למי לנדנד

המשקל של המחשב הוא 1.2 ק"ג בלבד, למרות שהוא מצויד במסך 13.3 אינץ', וזה בעיקר בגלל גוף שמיוצר מסגסוגת של סיבי פחמן ואלומיניום שעבר עיבוד CNC, ועם צירים חזקים במיוחד שמונעים נדנוד מיותר של המסך.

המחשב יוצע עם מסך ברזולוציית 1920×1080 פיקסלים וגם בתצורה שבה הרזולוציה עומדת על 3200×1800 פיקסלים. בכל מקרה מדובר, באופן טבעי, במסך מגע וכן בתמיכה ב-Active Pen, העט האלקטרוני של החברה. מעבר לכך ניתן גם לבחור במעבד Core i5 או Core i7, שניהם מהדור השביעי של אינטל (Intel).

מבחינת זיכרון אפשר עד 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ועד 1 טרה-בייט של אחסון מובנה. הסוללה מציעה עד 15 שעות עבודה לאחר טעינה מלאה. ה-XPS 13 החדש אמור להתחיל להימכר החודש תמורת מחיר התחלתי של 999 דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמעון גרובר

    למה צריך כול חודש וכול רבעון לעדכן ולהוסיף תוכנות ומערכות הפעלה? נהניתי מאוד ב=windows 2000, windows xp, ועד היום--כולל תגובה זו-- אני משתמש ב-winsows 7. אז כול החידושים חדשות לבקרים הם מיותרים! ולמה מחיר המחשבים יקר? אפשר לחתוך בחצי את מחיר המחשבים על ידי חיתוך בחצי של כול עובדי ההייטק.

אירועים קרובים