גוגל רוצה למכור ללקוחותיה העסקיים לוחות דיגיטליים

לענקית הרשת יש תוכנית חדשה להשיג עוד לקוחות, והיא כוללת לוחות דיגיטליים גדולים שעליהם יוכלו עובדים לכתוב ולקשקש ממש כמו על הלוח הלבן המיושן מבית הספר

לקשקש מחשבות דיגיטליות. אילוסטרציה: BigStock

היחידה העסקית של שירותי הענן בגוגל (Google Cloud) הודיעה אתמול (ג') כי היא יצרה לוח ציור דיגיטלי בגודל 55 אינץ' וברזולוציה של 4K, שנקרא Jamboard, אשר מגיע עם שני עטים למחשבי כף יד אישיים, מחק דיגיטלי, ממשק מגע, מצלמה, חיבור Wi-Fi ורמקולים.

ה-Jamboard, הדומה למכשיר טאבלט ענק, לא עומד להיות תענוג זול. הוא יימכר ב-6,000 דולר, ויהיה זמין לרכישה מתחילת 2017 יחד עם מתלה קיר ייעודי.

מעמד נפרד ונייד בעבור ה-Jamboard יהיה זמין גם הוא בשנת 2017, אך גוגל לא בישרה בינתיים כמה יעלה. בנוסף, יימכרו דגמים נוספים של הלוח במחירים נמוכים יותר, אך החברה לא חשפה את המכשירים האלה בינתיים.

פועל בשיתוף עם אפליקציות G Suite

ה-Jamboard מופעל על ידי אנדרואיד – מערכת ההפעלה של החברה, והוא מוצר החומרה העסקי הגדול הראשון שגוגל משחררת מאז שדיאן גרין, ממייסדות VMware, הצטרפה לענקית הטכנולוגיה בסתיו שעבר לצורך הובלת היחידה העסקית בענן שלה.

המוצר העסקי הממוקד הגדול האחרון שהענקית מכרה ללקוחותיה היה ה-Search Appliance, התקן החומרה שנוצר בשנת 2002 שנועד לשמש עסקים להתחבר אל תשתית ה-I.T שלהם לצורך חיפוש קבצים ומסמכים.

בחודש פברואר שלחה הענקית מייל לכמה משותפיה ולמשווקים שלה ובו הודיעה כי היא פועלת להפסקת ייצור ה-Search Appliance, מכיוון שבכוונתה לעבור למכירת שירותי ענן אחרים, דבר המצביע על כך שהמוצר לא נחל הצלחה בקרב המשתמשים העסקיים של החברה.

ה-Jamboard החדש מיועד לפעול בשיתוף עם ה-G Suite של החברה – ליין האפליקציות הקשורות לעסק, המוכר בשם Google Apps for Work, ואשר כולל את Google Docs לעיבוד תמלילים, את אפליקציית Sheets, שמספקת גיליונות אלקטרוניים, ואת Hangouts, המשמשת לשיחות טלפון באינטרנט ולשליחת מסרים כתובים.

לקוחות החברה יהיו חייבים לעשות שימוש בדפדפן כרום (Chrome) בכדי להשתמש ב-Jamboard לצורך חיפוש באינטרנט, גישה לטקסט או לתמונות, וכן למטרת הוספת מצגות ללוח הציור הדיגיטלי.

"התכניות שנמצאות עדיין בפיתוח הן שבסופו של דבר יציג הלוח וידיאו, אמר טי. ג'יי. וורגס, מנהל המוצר של גוגל ל-Jamboard.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים