אוקולוס על אפל: "אם הם ישחררו מחשב טוב – הם יזכו להשתמש ב-Rift"

מחשבי ה-Mac של הענקית לא יראו בקרוב את משקפי המציאות המדומה של אוקולוס כיוון שלטענת מייסד החברה, "אפל אינה נותנת עדיפות לשבבים גרפיים ברמה הגבוהה"

התקלה תוקנה. iMac של אפל

משתמשי מחשבי ה-Mac של אפל (Apple) לא יזכו להשתמש במשקפי המציאות המדומה המדוברים, ה-Rift של אוקולוס (Oculus) – לפחות לא בעת הקרובה.

המשקפיים הללו, שנחשבות לכאלה שיהיו לאחד הלהיטים של השנה הקרובה, מיועדות בינתיים רק למחשבים המבוססים על Windows.

לדברי מייסד החברה, פאלמר לאקי, הבעיה אינה קשורה לאוקולוס, אלא היא בעיה של אפל בלבד. בראיון קצר שנתן לאתר Shack News הוא אמר כי "זה תלוי באפל. אם הם ישחררו מחשב טוב, אנחנו נעשה את זה", הוא אמר.

מאוחר יותר בראיון הוא הבהיר את האמירה הלא-קלה שלו. "הבעיה היא שאפל אינה נותנת עדיפות לשבבים גרפיים ברמה הגבוהה. אתה יכול לרכוש מחשב Mac Pro שעולה 6,000 דולר, עם כרטיס התצוגה הכי גבוה שמוצע, שהוא AMD FirePro D700, וזה עדיין אינו עומד בדרישות המערכת המומלצות שלנו", אמר לאקי. "אם הם כן ייתנו עדיפות לשבבים גרפיים בקצה העליון, כמו שהם נהגו בעבר, אנחנו נשמח לתמוך ב-Macintosh. אבל נכון לעכשיו, אין להם אפילו מכונה אחת שתומכת בכך".

דרישות המערכת של משקפי ה-Rift גבוהות במיוחד ובחברה הסבירו זאת כי הן דורשות קצב הצגת פריימים גבוה הרבה יותר ממה שמוצע במסך טיפוסי, בכדי לפעול ביעילות. בנוסף, פגיעה בקצב הזה יכולה לגרום לאנשים שלא להרגיש טוב בזמן השימוש.

המשקפיים אמורות להיות מושקות לקראת סוף החודש, לאחר שהחברה כבר התחילה במכירה מוקדמת בינואר השנה. המחיר הוא 599 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים