MWC: וואווי הכריזה על ה-MateBook

מדובר במחשב נייד עם עט בעל מסך של 12 אינץ', במשקל של פחות מ-650 גרם ובעובי של 6.9 מ"מ ● הרזולוציה שלו, 2160 על 1440, מאפשרת חדות יעילה לעבודה, אך עדיין אינה גבוהה כשל מתחריו

מצטרפת לחבר'ה. וואווי וה-MateBook. צילום: יח"צ

במסיבת העיתונאים של וואווי (Huawei) בברצלונה, שהתקיימה היום (א'), יום לפני פתיחת כנס MWC, הכריזה החברה על מחשב נייד עם עט בעל מסך של 12 אינץ' במשקל של פחות מ-650 גרם ובעובי של 6.9 מילימטר עם רזולוציה של 2160 על 1440, שמאפשרת חדות יעילה לעבודה.

אם התיאורים הללו נשמעים לכם מוכרים, זו לא סתם הרגשה. בדומה למחשבי MacBook Air של אפל (Apple) ולמחשב Surface Pro של מיקרוסופט (Microsoft), וואווי מצטרפת לטרנד של מחשבים נייידים קלים וחזקים וטוענת לזמן סוללה של 10 שעות בשימוש רגיל.

המחשב נייד של וואווי אינו מגיע ברזולוציה גבוהה כשל המתחרים, אך שימוש ברזולוציות אלו מצריך תכנים מותאמים שפחות שכיחים.

המחיר של ה-MateBook מתחיל ב-699 דולר ואמור להיות כלי עבודה משלים לטלפון חכם שעונה היום על לא מעט מהמשימות שענה בעבר מחשב נייד.

המחשב שאמור לעזור לחברה למצב את עצמה בקדמת הטכנולוגיה, מצויד במנגנון פתיחה עם טביעת אצבע מהיר, ועם ה-MatePen שמאפשר ביצועים גרפים מרשימים ומדויקים.

"וואווי MateBook הוא אבן דרך שמדגימה את מומחיות העיצוב והייצור המובילה של החברה, ואת יכולתה להביא אל הצרכנים מוצר ספינת דגל חדש בעיצוב יפהפה, שיגדיר סטייל חדש לעסקים ויאפשר קישוריות בין כל המכשירים כמעט בכל תרחיש", אומר ריצ'ארד יו, מנכ"ל Huawei Consumer Business Group. "וואווי הצליחה לתעל את הניסיון שלה לבניית מכשירים ניידים שעונים על הצרכים של סביבת העסקים המודרנית. המכשיר החדש הוא כלי עבודה שמאפשר שילוב חלק בין יישומי עבודה ליישומי בידור ופנאי.

נקודת מבט

וואווי ממשיכה להנפיק מכשירים מגוונים ומציעה מגוון מוצרים. ימים יגידו אם פעילות מגוונת זו עוזרת להם לבסס את המכירות שלהם או שדווקא גורמת לזהות לא ברורה אצל הצרכנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים