דיווחים: אפל תכריז על מחשב לוח בספטמבר ותשיק אותו בנובמבר

אנליסט בכיר כתב בבלוג שלו, כי הוא ראה את המחשב ונגע בו, וכי תצוגת הווידיאו שלו ב-HD טובה יותר מאשר של מכשירים אחרים ● על פי ההערכות, מחירו של המחשב החדש מבית אפל ינוע בין 699 ל-799 דולרים

אפל (Apple) עתידה להכריז על מחשב הלוח (Tablet) שלה בספטמבר ותשיק אותו בנובמבר הקרוב – כך עולה מדברים שפרסם בלוגר המכנה את עצמו "אנליסט בכיר" בבלוג שלו. אם אמנם כך יקרה, ההשקה תשים קץ לחרושת שמועות סביב מחשב הלוח שמפתחת אפל מתקיימת ברשת ובקהיליית המפתחים מזה מספר חודשים. בפברואר דווח, כי אפל מפתחת מכשיר שכזה, ובשבוע שעבר נטען, כי הוא יושק בתחילת 2010.

הפרט היחיד שהסכים הגולש לכתוב על המחשב עצמו הוא ש-"תצוגת הווידיאו שלו ב-HD היא מרשימה וטובה יותר מהתצוגה במכשירים אחרים".

לפי הפוסט, תעשיית המחשבים האישיים נמצאת בדריכות לקראת שחרורו של המחשב החדש, ויצרנים אף הפסיקו לייצר גרסאות חדשות למחשבי Netbook מהדור החדש, עד להשקתו של המחשב.

על פי ההערכה, ינוע המחיר של המחשב המדובר בין 699 ל-799 דולרים. בנוסף, העריך ג'ון פדי, בעל חברה למחקר, כי המחשב החדש יכלול גם משחקים. בעבר דווח, כי הפיתוח של המחשב כבר הושלם, אולם הוא מחכה לאישורו של סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים