אייסר ואסוס ידחו השקת מחשבי Netbook בגין השהיית פלטפורמת האטום החדשה של אינטל

החלטתה של ענקית השבבים להשהות את השקת ה-Pine Trail תעכב, בין היתר, את כניסתם לשוק של מחשבים מבוססי אנדרואיד ● על אף שבקרוב צפויות כמה השקות של דגמי מחשבים נוספים, ההערכה היא, כי יצרניות המחשבים ינצלו את הדחייה בהשקת ה-Pine Trail בעיקר כדי לנסות ולהיפטר ממלאי מחשבי פלטפורמת האטום הנוכחית

החלטתה של אינטל (Intel) להשהות את השקת פלטפורמת האטום החדשה Pine Trail, ככל הנראה ל-2010, כפי שפרסמנו אתמול, גררה גל תגובות מצד יצרניות מחשבים. אייסר (Acer) ואסוס (Asus), היצרניות הטיוואניות הידועות, החליטו להשהות נכון לעכשיו השקת דגמי מחשבי Netbook שהיו אמורים לצאת לשוק ברבעון האחרון של 2009.

בין המחשבים שככל הנראה יחכו להשקת הפלטפורמה החדשה של מעבדי האטום, שכוללת את המעבד החדש N450, כלולים דגמים שאמורים להציע את האנדרואיד כמערכת הפעלה עצמאית או לצד חלונות XP, וזאת למרות שמחשבים אלו כבר הוצגו בתערוכת קומפיוטקס שנערכה ביוני השנה.

אסוס אמורה להשיק בינתיים מחשב שמעובד על פלטפורמת ה-ION מבית Nvidia, וכמו כן היא צפויה להשיק – במקביל להשקת חלונות 7 (Windows 7) – גם Netbook לוח עם מסך מגע שייקרא T101, ויתבסס עדיין על פלטפורמת האטום הקיימת.

יחד עם זאת, ההערכה בשוק היא, כי יצרניות המחשבים ינצלו את הדחייה בהשקת Pine Trail בעיקר כדי לנסות להיפטר ממלאי מחשבי פלטפורמת האטום הנוכחית, ולא כדי להוסיף עוד דגמים שההבדלים ביניהם זעירים. ייתכן גם שאותן יצרניות ינצלו את התקופה הזו כדי להשיק מחשבים אולטרא ניידים דקיקים, המבוססים על טווח מעבדי ה-CULV של אינטל, שמיועדים בעיקר למגזר העסקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים