מסתמן: שדרוג לחלונות 7 יעלה החל מ-50 דולרים

ממסמך שדלף מרשת בסט ביי עולה, כי ברשת השיווק האמריקנית מתכוונים להציע החל מ-26 ביוני שדרוג למהדורת Home Premium של חלונות 7 תמורת 49.99 דולרים ושדרוג למהדורת Professional תמורת 99.99 דולרים ● מחירי המבצע יהיו בתוקף עד 11 ביולי, נכתב במסמך

ממסמך שדלף מרשת בסט ביי עולה, כי ברשת השיווק האמריקנית מתכוונים להתחיל להציע ב-26 ביוני שדרוגים לחלונות 7 תמורת סכום של החל מ-49.99 דולרים. כך על פי ידיעה שפורסמה ביום ו' בבוקר באתר Engadget. באתר פורסם צילום של המסמך הפנימי, אשר עוסק בהיערכות לקראת ההשקה הרשמית של  חלונות 7, שמתוכננת ל-22 באוקטובר. במסמך מוגדרת חלונות 7 כ-"יותר מויסטה מוצלחת", ומצוין כי ברשת מתכוונים להציע החל מ-26 ביוני שדרוג למהדורת Home Premium של חלונות 7 תמורת 49.99 דולרים ושדרוג למהדורת Professional תמורת 99.99 דולרים. מחירי המבצע יהיו בתוקף עד 11 ביולי, נכתב במסמך.

המחירים שצוינו נמוכים ממחירי גרסאות השדרוג המקבילות של ויסטה בארה"ב: מחיר המחירון של שדרוג ל-Vista Home Premium עומד על 129.95 דולרים ובאמאזון אפשר להשיג את גרסת השדרוג בכ-95 דולרים. מחיר המחירון של שדרוג ל-Vista Business (המהדורה המקבילה לחלונות 7 Professional) עומד על 199.95 דולרים ובאמאזון אפשר להשיג את גרסת השדרוג ב-188 דולרים.

במיקרוסופט מתייחסים למהדורת Home Premium של חלונות 7 כאל הגרסה המומלצת למשתמשים פרטיים ורואים במהדורת Business את הבחירה הטבעית של חברות שאינן רוכשות רישיונות לתוכנית Software Assurance של מיקרוסופט.

עוד צוין במסמך שדלף, כי הלקוחות יוכלו להזמין עותקים של חלונות 7 באתר האינטרנט של בסט ביי החל מ-26 ביוני, אך העותקים יישלחו בפועל רק בחודש אוקטובר, לאחר ההשקה הרשמית של מערכת ההפעלה החדשה.

במסמך שדלף מרשת בסט ביי אפשר לראות אישור נוסף לכוונה של מיקרוסופט, יצרניות המחשבים ורשתות השיווק להתחיל בעוד שלושה שבועות במבצעי השדרוג לקראת ההשקה הרשמית של חלונות 7.

בשבוע שעבר אישרה מיקרוסופט, כי בכוונתה להציע "מבצעים מיוחדים" שיאפשרו למי שרוכשים מחשבים עם ויסטה לשדרג לחלונות 7 לאחר שתושק רשמית מערכת ההפעלה החדשה. זאת מתוך שאיפה למנוע מצב שבו לקוחות שממתינים לחלונות 7 ידחו את רכישת המחשב למועד שבו יוצעו מחשבים עם מערכת ההפעלה החדשה. עם זאת, במיקרוסופט סירבו למסור פרטים נוספים על המבצעים המתוכננים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים