קספרסקי פותחת סניף בישראל

בראש הסניף יעמוד נועם פרוימוביץ', מנכ"ל פאוור תקשורת – נציגת החברה בישראל מזה 11 שנים ● יוג'ין קספרסקי, מייסד ומנכ"ל החברה: "אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר מומחי אבטחה ישראליים שיעזרו לנו בעבודה נגד פשיעת הסייבר ויהוו חלק מגוף המחקר הבינלאומי של קספרסקי"

ענקית האבטחה הרוסית קספרסקי (Kaspersky Labs) פותחת סניף בישראל. בראש הסניף החדש יעמוד נועם פרוימוביץ', עד כה מנכ"ל פאוור תקשורת, שמשמשים כנציגי החברה בארץ זה 11 שנים.

על פתיחת הסניף המקומי הודיע היום (ד') יוג'ין קספרסקי, מייסד ומנכ"ל החברה, בכנס הסייבר הבינלאומי של סדנת יובל נאמן. המשרד הישראלי יספק תמיכה בשיווק ובמכירות ויסייע בפיתוח עסקי. קספרסקי ציין, כי "אנו מחפשים מומחים ישראלים שיצטרפו לצוות שלנו". לדבריו, "אנו פעילים בישראל מזה כ-11 שנים, בשיתוף פעולה עם המפיצים שלנו בישראל, פאוור תקשורת. ההחלטה לפתוח סניף חדש מתבססת על הביקוש הגבוה למוצרים שלנו והמספר הגדל של בקשות תמיכה בישראל. הסניף החדש יחזק ויקדם את העסקים שלנו במדינה. אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר מומחי אבטחה ישראליים שיעזרו לנו בעבודה נגד פשיעת הסייבר ויהוו חלק מגוף המחקר הבינלאומי של קספרסקי, GREAT. אני מאמין מאוד בידע הישראלי בתחום ואני סבור כי שיתוף פעולה שכזה יתרום הן לחברה והן לישראל".

פרוימוביץ' הוסיף, כי "בנינו רשת רחבה של לקוחות ושותפים בישראל, והצעד ההגיוני הבא הוא לבסס נוכחות ישירה באזור. המשרד החדש יסייע לנו לחזק ולקדם את המותג בישראל, ולנהל בצורה יעילה יותר את פעילות השותפים שלנו. נספק תמיכה עם הסכמי רמת שירות, SLA, ונספק ללקוחות הארגוניים שלנו שירותים ברמה הגבוהה ביותר".

"אנחנו מצליחים ליירט את רוב ההתקפות"
בהתייחסו למפת פעילות הסייבר העולמית, אמר קספרסקי כי "ישנם כיום שלושה סוגים של התקפות סייבר: פשיעה, דוגמת גניבת מידע ופריצה למאגרי מידע חסויים; ריגול רשת, שלמרבה ההפתעה ניתן לבצע כיום ביתר קלות – סטוקסנט (Stuxnet), למשל, היה רוגלה; וגרימת נזק לשם הנזק בלבד". לדבריו, "ישנן התקפות מתוחכמות וישנן פשוטות יותר, אך גם הן יכולות להיות יעילות מאוד. אין ביכולתנו להצביע על התקפה ממדינה ספציפית, אך אני חושב שניתן לומר בביטחון כי ישנן בהחלט מדינות מאחורי התקפות סייבר".

קספרסקי הסביר את הקושי בזיהוי המתקפות: "קיימות 200 אלף התקפות ביום. אנחנו אמנם מצליחים ליירט את רוב ההתקפות, אבל קשה לזהות מהיכן הן מגיעות מכיוון שהשפה שהן 'מדברות' יכולה להיות כלי להטעיה. למשל, ישנן התקפות ש-'מדברות', כתובות ואף נושאות מסרים בערבית, אך לעתים הלשון היא שגויה, ניתן לזהות שזו לא ערבית 'טבעית'. זה נעשה מתוך מטרה להפנות את האצבע המאשימה למדינה ערבית, למשל, ומכאן נובע הקושי".

קספרסקי הוסיף ואמר כי בעולם המכשירים הניידים, מערכת ההפעלה iOS של אפל (Apple) בטוחה ומוגנת יותר ממערכות פתוחות, אך למרות זאת, הסגירות שלה מקשה על חברות אבטחת המידע לזהות התקפות ופגיעויות. "בנוסף", ציין, "אי הגמישות שלה יביא לכך שבעתיד נראה שליטה מוחלטת של המערכות הפתוחות דוגמת אנדרואיד (Android), שהיא גמישה יותר וידידותית יותר למשתמש הסופי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים