Commvault GO 2018: בינה מלאכותית, לימוד מכונה וסביבות ענן

החברה הכריזה בכנס השנתי שלה על שורה של כלי חדשנות בפתרונות הליבה שהיא מציעה תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו AI, לימוד מכונה, התאמה לסביבות ענן ושיתופי פעולה עם נט-אפ ו- HPE ● נחמה אלמוג מדווחת מהכנס

מימין: אל בונטה, סגן נשיא בכיר ומנהל התפעול, והמנכ"ל בוב האמר – מכריזים על הבמה. צילום: נחמה אלמוג 

כנס הלקוחות השנתי Commvault GO 2018, שנחתם בסוף השבוע בנשוויל, היווה במה להכרזות רבות של החברה, הכוללות שיתופי פעולה וחדשנות בפתרונות הליבה שהיא מציעה, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו AI, לימוד מכונה, התאמה לסביבות ענן ועוד.

Commvault Activate הוא פתרון שנועד לפתור אחד מהאתגרים הבוערים ביותר של ה-CIO כיום: קבלת תמונה מלאה של סביבות הנתונים שלו. משחרר את העוצמה הטמונה באינדקס פתוח ודינאמי (ה-Commvault 4D Index), והוא מאמץ בינה מלאכותית (AI) כדי להעשיר את ההקשרים וההבנה של נתונים לרוחב משאבי נתונים מגוונים, ללא קשר למיקום או לסוג הנתון.

ארגונים יכולים לנצל את Commvault Activate כדי לגלות ולהשיג ידע על הנתונים שלהם לרוחב כל הסביבות, בין אם הן מנוהלות בכלים חיצוניים, עם כלי קומוולט, או פועלות ללא ניהול בכלל. לקוחות יהיו מסוגלים לאחד את הידע על הנתונים ועל ניתוחם במסגרת תרחישי שימוש יישומיים.

בזכות ידע זה, תתאפשר ללקוחות יכולת גבוהה יותר "להפעילם" לצורך קבלת החזר משמעותי על השקעה לרוחב תחומים שונים, כגון קבלת החלטות עסקיות, הקטנת עלויות אחסון, מוכנות לרגולציה, סיכון ותרחישי שימוש קריטיים נוספים. ידע זה יכול לשמש לאחר מכן לצורך הפעלת מדיניות אוטומטית, המבוססת על מודעות לתוכן.

תובנות עסקיות רבות ערך

לאחר מכן ניתן להרחיב את השימוש לתרחישים חדשים ולאפשר תהליך קבלת החלטות טוב יותר ותובנות עסקיות רבות ערך. בשילוב עם Commvault Complete Backup & Recovery, הארגון יוכל לשלב את הידע על הנתונים יחד עם גיבוי וארכיב ולספק צפי מלא לגבי אופק הנתונים הווירטואלי.

לקוחות יכולים למנף את Commvault Activate כדי להכיר את הנתונים שלהם בעזרת היכולות העוצמתיות למיפוי ובניית פרופילים. לצד אלה, Commvault Activate כולל מערך אפליקציות, שנועדו לאפשר פעולה בטוחה ומהירה יותר על בסיס הנתונים – אופטימיזציה של משאבים, האצת פרויקטים ממוקדי נתונים, מענה על רגולציה, הפחתת סיכון וקבלת תובנות וערך מתוך הנתונים. האפליקציה תהיה זמינה בדצמבר 2018.

החברה הכריזה גם על שתי תוספות חדשות למשפחת ההתקנים המוכנים לענן שלה. Commvault HyperScale Appliance (מודל HS3300), תשתית scale-out חדשנית עבור ספקי שירותים מנוהלים (MSP) וארגונים גדולים, וה-Commvault Remote Office, התקן turnkey המאפשר לארגונים להרחיב את פתרונות ה- Backup & Recovery שלהם אל משרדים מרוחקים קטנים יותר.

שני ההתקנים נבנו סביב ההצלחה הקיימת של התקן Commvault HyperScale (מודל HS1300). הם מרחיבים את ההיצע הקיים עם אפשרויות לנפחים גדולים וקטנים יותר שמספקים ללקוחות יותר גמישות ואפשרויות בחירה.

"להרחיב את ההגנה הגמישה ואת מודל ניהול הצריכה"

רוברט האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט, אמר כי "נוצר עניין עצום מצד לקוחות ושותפים בהתקן Commvault HyperScale עם Commvault Complete, אשר מגדיל את היעילות, התפוקה ופשטות הניהול, תוך שהוא מקטין את הזמן והמאמץ המושקעים ברכישת חומרה, התקנה ואינטגרציה, כמו גם בניהול היומיומי".

לדבריו, "עם מערך ההתקנים המורחב שלנו, אנו מסוגלים להרחיב את ההגנה הגמישה ואת מודל ניהול הצריכה עבור תרחישים ולקוחות חדשים. אנו מעצימים את היכולת של ארגונים גדולים לחתוך הוצאות, להקטין את מורכבות התפעול ולהשתמש בנתונים שלהם לשיפור תוצאות עסקיות".

Commvault Command Center – הוא מרכז השליטה, חדש הכולל AI שלומד ברציפות את פעילות המשתמשים, ממנף אנליטיקה חכמה וויזואליזציה ומגביר את יעילות הארגון בזכות מיקוד בתוצאות תפעוליות. המערכת החדשה תהפוך לממשק המשתמש האחיד עבור כל מערך הפתרונות של החברה. השימוש ב-AI ובלימוד מכונה לניתוח ואוטומציה של תהליכים בניהול המידע הארגוני דורש גישה חדשה בתקשורת עם מערכת ניהול המידע – כזאת שמעבירה את הפוקוס לעסק ולתוצאות התפעוליות. הממשק החדש יסופק לכל הלקוחות החדשים והקיימים במהלך דצמבר.

החברה הדגימה כיצד מרכז השליטה החדש מזהה כיצד המשתמש עובד עם תוכנת ניהול הנתונים על מנת לספק תובנות חדשות ושליטה נוספת על ניהול הנתונים. זאת לצד ייעול התחלת העבודה, ההגנה, והפעלת אחזור ותזמור עבור סביבת הנתונים הארגונית. חוויות הניהול החדשות מספקות מעקב, ניתוח והבנה של מדדי ביצועים מרכזיים – שמאפשרים לנטר פתרונות קומוולט, את סביבת הנתונים של המשתמש, וכן יעדים ותוצאות.

החברה גם מסרה, כי ה-Command Center יציג טווח חדש של לוחות בקרה אסטרטגיים לאחזור, לתפעול, לאחסון, להתקנים ועוד. זאת לצד מערך רחב של יכולות חדשות, כולל פעילות אוטונומית, מוכנות לאחזור, הגירה לענן ועוד, כמו גם יכולות חדשניות, המבוססות על למידה רציפה, שנבנו בתוך התוכנה כדי לספק התראות פרואקטיביות באמצעות ממשקי קול, טקסט, דואר אלקטרוני, ודרך מכשירי ממשק אנושי, כגון אלקסה של אמזון.

הכרזה נוספת הייתה על פתרון Commvault Complete Backup and Recovery as a Service, המספק שירותי ענן להגנה ולניהול נתונים, עם רכישה ושימוש פשוטים וקלים, הפעלה מהירה, סקלאביליות וחיסול הצורך בהשקעות הון.

המערך החדש מאפשר לארגונים בכל גודל להשתמש ביכולות של היצע הדגל של החברה, Commvault Complete Backup & Recovery, עם חבילות שירות ידידותיות ופשוטות לניהול והגנה על נתונים, אשר מבוססות על תוצאות.

שיתופי פעולה

החברה הכריזה על במת הכנס על שיתופי פעולה גדולים עם נט-אפ ועם HPE.

הרחבת שיתוף הפעולה עם נט-אפ מתבטאת בכך, כי פתרון הגיבוי והשחזור של החברה לחברות SMB ואנטרפרייז זמין לרכישה ישירות באמצעות נט אפ ומוטמע בכל פלטפורמות האחסון של החברה.

הרחבת שיתוף הפעולה עם HPE העולמית, שבמסגרתו פתרון Commvault Complete Backup & Recovery יתממשק באופן מלא עם מגוון הפלטפורמות של HPE.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים