WiLAN רכשה מאגר של 150 פטנטים מאלווריון תמורת 19 מיליון דולרים

הפטנטים שנרכשו הם בתחום טכנולוגיית הדור הרביעי בתקשורת סלולרית, ונועדו לשפר את הפורטפוליו של הרוכשת בתחום התקשורת ● עו"ד מונטי סילבר, מייצג WiLAN בישראל: "השוק הישראלי משופע במאגר גדול מאד של פטנטים, בעל ערך כלכלי רב"

WiLAN, העוסקת במסחור פטנטים, רכשה מאגר של יותר מ-150 פטנטים מאלווריון תמורת 19 מיליון דולרים. זו העסקה הראשונה שמבצעת החברה בישראל.

הפטנטים שנרכשו מאלווריון הם בתחום טכנולוגיית הדור הרביעי בתקשורת הסלולרית (4G). מטרת הרכישה היא להרחיב ולשפר את הפורטפוליו שמחזיקה WiLAN בתחום התקשורת, הכולל בין היתר פטנטים המיועדים לטכנולוגיית הדור השלישי והרביעי.

איש העסקים ועו"ד מונטי סילבר, המתמחה במסחור פטנטים ומייצג את WiLAN בישראל, אמר כי "השוק הישראלי – הן חברות טכנולוגיה בכל שלבי החיים והן מוסדות המחקר האקדמיים – משופע במאגר גדול מאוד של פטנטים, בעל ערך כלכלי רב".

עו"ד נעמי אסיא, שותפה של סילבר בעסקה, הוסיפה כי "ב-WiLAN זיהו את הפוטנציאל שקיים בתחום הזה בשוק הישראלי, ואנו בטוחים כי העסקה הזו תפתח פתח לעסקאות נוספות בעתיד הקרוב".

WiLAN, שמרכזה בקנדה, הוקמה לפני 20 שנה ומניותיה נסחרות בנאסד"ק ובטורונטו. החברה מחזיקה במאגר של יותר מ-3,000 פטנטים רשומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים