ברנרדו טאוב, סמנכ"ל הטכנולוגיה בתקשוב, ישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי

בתפקידו החדש יעסוק טאוב בפיתוח מיזמים ושיתופי פעולה טכנולוגיים לטובת פיתוח ערוצי פעילות נוספים לתקשוב, ויצירת ערכים מוספים ללקוחותיה הקיימים והעתידיים ● לדבריו, "אני רואה הזדמנויות, תחומים וכיוונים עסקיים לבחינה וזיהוי צרכים של הלקוחות, בניסיון לתת להם מענה חדשני"

ברנרדו טאוב, סמנכ"ל טכנולוגיה ומנהל פיתוח עסקי בתקשוב

ברנרדו טאוב, סמנכ"ל הטכנולוגיה של תקשוב, מונה באחרונה למנהל הפיתוח העסקי בחברה. טאוב ימלא את התפקיד במקביל לתפקידו הנוכחי. לטאוב ניסיון עשיר בשיווק ומכירת מערכי טכנולוגיה בתחום המוקדים הטלפוניים בטרם הצטרף לתקשוב. בתפקידו החדש יעסוק טאוב בפיתוח מיזמים ושיתופי פעולה טכנולוגיים לטובת פיתוח ערוצי פעילות נוספים לתקשוב, ויצירת ערכים מוספים ללקוחותיה הקיימים והעתידיים.

"אני רואה הזדמנויות, תחומים וכיוונים עסקיים לבחינה וזיהוי צרכים של הלקוחות, בניסיון לתת להם מענה חדשני, כמו גם זיהוי הצרכים של המשתמש הסופי בנושאי תקשורת", אמר טאוב בשיחה עם אנשים ומחשבים.

תקשוב היא חברת Call Center שהוקמה בשנת 1996, בבעלותה של משפחת לבנת. החברה מפעילה מוקדי שירות בשישה אתרים בישראל, עם למעלה מ-2,000 עמדות ו-3,500 עובדים, אשר מסייעים בייצור למעלה מ-400 אלף מפגשי מכירות ושירות מדי יום. אחת התוכניות האסטרטגיות של החברה היא לחבור לספקי פתרונות מתקדמים במתכונת של שותפות, אשר נשענת על עקרון האמינות והשקיפות, המוטיבציה להצליח, הפשטות והנוחות התפעולית. כך, שואפת החברה להשביח את סל השירותים שלה, ולהיכנס לשווקים חדשים.

אירועים קרובים