חשיפה בבית המשפט: סטיב ג'ובס היה "מאוד פתוח לרעיון" של iPad מוקטן

לפי אי-מייל שחשפה סמסונג במסגרת המשפט שמתנהל בין שתי החברות, ג'ובס לא פסל על הסף את הרעיון לפתח iPad בגודל של 7 אינץ' ● האי-מייל נשלח לאחר שאחד הבכירים באפל ניסה את ה-Galaxy Tab של סמסונג ● ייתכן שהוא מרמז שיש אמת בשמועות שלפיהן אפל תשיק בסתיו הקרוב iPad מיני, בעל מסך של 7.85 אינץ', ושבאפל התחילו לחשוב עליו כבר לפני יותר משנה

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

המשפט הענק והמתוקשר המתנהל בימים באלה בין אפל (Apple) לסמסונג (Samsung) חושף מהלכים פנימיים באפל: אי-מייל שהוצג בבית המשפט בסוף השבוע חשף שאפל שקלה לייצר iPad מוקטן, בגודל של 7 אינץ', כבר ב-2011 ושייתכן שהייתה הסכמה לצעד זה מצד המייסד והמנכ"ל הקודם שלה, סטיב ג'ובס המנוח.

האי-מייל, שנשלח בינואר 2011, הוצג על ידי סמסונג כראייה בחקירה הנגדית של סקוט פורסטול מאפל, מנהל מערכת ההפעלה iOS, אם כי המטרה המדויקת של חשיפתו אינה ברורה. מדובר באי-מייל שקיבל פורסטול מאדי קיו, סגן נשיא בכיר באפל לתוכנת אינטרנט ושירותים. קיו, ששלח את האי-מייל גם לטים קוק ולפיל שילר, העביר במסגרתו קישור למאמר שבו כתב עיתונאי מדוע ויתר על ה-iPad לאחר שהשתמש ב-Galaxy Tab. הוא הוסיף לכך הערה משלו: "לאחר שניסיתי את הסמסונג Galaxy Tab, אני נוטה להסכים עם רבות מההערות… אני מאמין שיהיה שוק ל-7 אינץ' ושעלינו לעשות אחד כזה. הבעתי זאת בפני סטיב כמה פעמים מאז חג ההודיה, ובפעם האחרונה הוא נראה לי מאוד פתוח לרעיון".

כשנשאל ב-2010 לגבי iPad מוקטן אמר ג'ובס: הסיבה שלא נעשה טאבלט של 7 אינץ' היא לא משום שאיננו רוצים לפגוע בסף המחיר, אלא משום שאני חושב שהמסך קטן מכדי להביא לידי ביטוי את התוכנה. כחברה שמונעת על ידי תוכנה, אנחנו חושבים קודם כל על האסטרטגיות של התוכנה".

ייתכן שהדואר האלקטרוני של קיו מרמז, כי יש אמת בשמועות שלפיהן אפל תשיק בסתיו הקרוב iPad מיני, בעל מסך של 7.85 אינץ', ושבאפל התחילו לחשוב עליו כבר לפני יותר משנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים