יוניטסק תטמיע מערכת ERP של אורקל באבן קיסר; היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט יוטמעו המודולים הפיננסים והלוגיסטיים, ייצור תהליכי, מודול אחזקה, ,WMS משאבי אנוש, מכירות וכן יישומים לעולם הנייד ● בשל ההטמעה, שתבוצע לפי מתודולוגיית היישום של יוניטסק, יתאפשרו עבודה במערכת מידע אחת בארץ ובחברות הבנות בחו"ל, תכנון פשוט ומהיר יותר של כל שרשרת האספקה ויכולת להפקת דו"חות כספיים מאוחדים בלחיצת כפתור

יוניטסק תטמיע מערכת ERP של אורקל (Oracle) באבן קיסר – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל באפריל האחרון וצפוי להסתיים בינואר 2013. היקפו לא נמסר לפרסום, אך לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא נאמד במיליוני שקלים.

אבן קיסר מייצרת משטחי קוורץ באיכות גבוהה המתאימים לשימושים וליישומים מגוונים, בין היתר משטחי עבודה למטבח ולאמבטיה, ריצוף וחיפוי. מערכת ה-ERP שתוטמע תחליף את מערכות ה-ERP הקיימות בחברה: זו של מיקרוסופט (Microsoft) בחברות הבת, בסניפי אבן קיסר בקנדה, ארצות הברית ואוסטרליה, וזו של קו מערכות במטה הסניף הישראלי של החברה. המערכת תשרת 200 משתמשים.

במסגרת הפרויקט יוטמעו המודולים הפיננסים (רכש) והלוגיסטיים (מלאי), ייצור תהליכי (OPM), מודול אחזקה, WMS, משאבי אנוש, מכירות וכן יישומים לעולם הנייד. בשל ההטמעה, שתבוצע לפי מתודולוגיית היישום של יוניטסק, יתאפשרו עבודה במערכת מידע אחת בארץ ובחברות הבנות בחו"ל, תכנון פשוט ומהיר יותר של כל שרשרת האספקה ויכולת להפקת דו"חות כספיים מאוחדים בלחיצת כפתור. במהלך היישום תתבצע אינטגרציה עם מערכות קיימות באבן קיסר, באמצעות ממשקים שייכתבו ביוניטסק.

לדברי יעיר אברבוך, סמנכ"ל הכספים של אבן קיסר, "כחברה הפועלת ביותר מ-40 שווקים בעולם, בחרנו במערכת של אורקל מתוך ציפייה להתאמתה המלאה לצרכינו, וביוניטסק בשל ניסיונה הרב ביישום טכנולוגיות אורקל בתעשייה ובהטמעת מערכות קריטיות בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים