גוגל משדרגת את מנגנון Suggest: תציע הצעות חיפוש גם אחרי החיפוש הראשון

בנוסף, תציע ענקית החיפוש קישורים ממונים במעמד ההצעה, הקלה בחיפושים חוזרים למשתמשים רשומים וקישורים מדויקים

גוגל ביצעה בסוף השבוע שינויים נרחבים במנוע הצעות החיפוש שלה, Google Suggest. אם עד היום בעת הקלדת נושא חיפוש בתיבת החיפוש של גוגל היו מוצעים חיפושים שונים המבוססים על מילות החיפוש הנוכחיות בלבד, כשלצידם כמות הקישורים הרלבנטיים, כעת תיבת התוצאות הנפתחת תכיל הצעות המתייחסות גם לדף התוצאות הנוכחיות. כך, למשל, אם בחיפוש הראשוני בחר המשתמש לחפש מידע אחר המילה "מוח", התוצאות המוצעות בחיפוש הבא יכולות להתייחס למילה "מוח" (כמו לדוגמה, "ניתוח מוח") ולהציע אתרים נוספים הקשורים למילת החיפוש הקודמת, כשהמטרה היא לזרז את החיפוש הנוסף אחר אותו מונח.

בנוסף, אם למשתמש יש חשבון בגוגל (בגין שימוש, לדוגמה, בג'ימייל או בשירות המסמכים המקוון החינמי שלה), והוא אפשר בהגדרות מעקב אחר היסטוריית הגלישה שלו, תיבת הצעות החיפוש אמורה להקל אליו לבצע חיפושים חוזרים, ולהציע לו בתוצאות חיפושים בהם הוא בחר להשתמש בעבר הקרוב, כלומר חיפושים שהובילו ללחיצה על קישור. למשתמש תהיה שליטה כלשהי על ההצעות הללו, והוא יוכל להסיר חיפושים שהוא אינו רוצה בהם דרך דף ההעדפות הכללי של גוגל. מעבר לכך, הרשימה של החיפושים תוכל להכיל הצעות שמהוות גישה ישירה אל אתר מסוים, כלומר קישור מדויק.

שינוי נוסף הוא, שברשימה יוכלו להופיע גם קישורים ממומנים – בדומה לאלו שנמצאים מצידי הקישורים השונים בדף התוצאות הרגיל של החיפוש בגוגל. קישורים אלו יסומנו כ-"Sponsored Links".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלונית

    כיצד אפשר להשפיע על google להכניס ולזהות מילות מפתח מסויימות בחיפוש הראשוני?

אירועים קרובים