בקרוב: PC מבוסס אנדרואיד ב-49 דולרים בלבד

יצרנית המעבדים ולוחות האם VIA הציגה לוח אם מלא למחשב אישי, המיועד לעבודה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל ● הנקודה הבולטת של הלוח החדש היא צריכת החשמל: בשיא העבודה הוא אמור לצרוך 17 וואט בלבד ● הלוח מגיע עם 512 מגה-בייט זיכרון עבודה, 2 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, שניתן להרחיב באמצעות חריץ microSD, יציאות RGB ו-HDMI וארבעה חיבורי USB מסוג 2.0

VIA, יצרנית מעבדים ולוחות אם, השיקה לוח מלא למחשב PC בעלות כולל של 49 דולרים בלבד. המחשב, שמכונה APC, מיועד לעבודה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), ומגיע כשעליו כבר מותקנת גרסה 2.3 של מערכת ההפעלה, שעברה התאמה לשימוש עם מקלדת ועכבר.

VIA מייעדת את המחשב החדש למי שזקוק למחשב וזול לביצוע פעולות בסיסיות בלבד, ובעיקר לגלישה באינטרנט וטיפול בדואר אלקטרוני. כמכשיר שפועל בסביבת אנדרואיד, מגיע המחשב גם עם יישום ליו-טיוב (YouTube), נגן מדיה וכן דפדפן אנדרואיד מובנה, אך עדיין לא ברור אם תהיה לו גישה לחנות היישומים של גוגל.

הנקודה הבולטת של לוח האם החדש היא צריכת החשמל: בשיא העבודה אמור המחשב, שבליבו מעבד VIA WonderMedia ARM 11 שפועל במהירות של 800 מגה-הרץ, לצרוך 17 וואט בלבד. בזמן מנוחה עתידה הצריכה לרדת ל-4 וואט בלבד.

ה-APC מגיע עם 512 מגה-בייט זיכרון עבודה ו-2 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, שניתן להרחיב באמצעות חריץ microSD. בנוסף, כולל ה-APC יציאות RGB ו-HDMI, וגם ארבעה חיבורי USB מסוג 2.0.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים