בזק בינלאומי הטמיעה מערכת VDI של VMware בבזק און ליין; ההיקף: מיליון שקלים

המערכת מייצרת שולחן עבודה וירטואלי ● הפתרון של VMware הוטמע בכ-500 תחנות עבודה בבזק און ליין, לטובת מוקדים של שירותי בריאות כללית ● הוא מאפשר לנציגים במוקדי החברה לעבוד על שולחן עבודה שמגיע מהשרת ולא מהעמדה הפיזית בה הוא משתמש

בזק בינלאומי הטמיעה מערכת VDI (וירטואליזציה של תחנות קצה) של VMware בבזק און ליין. הפרויקט החל בדצמבר 2011 והסתיים באחרונה, והיקפו עמד על כמיליון שקלים.

ההטמעה של הפרויקט נעשתה בכ-500 תחנות עבודה בבזק און ליין, לטובת מוקדי שירותי בריאות כללית. מוקדי זימון התורים, המידע וכללית מושלם יושבים בבזק און ליין.

מערכת ה-VDI מייצרת שולחן עבודה וירטואלי. הפתרון של VMware מאפשר לנציגים במוקדי החברה לעבוד על שולחן עבודה שמגיע מהשרת ולא מהעמדה הפיזית בה הוא משתמש.

בשל הטמעת הפרויקט, בזק און ליין צפויה לחסוך בזמן עבודה ובחשמל, להגדיל את היעילות של המוקדים ולהפוך אותם לדינמיים יותר.

מ-VMware נמסר, כי "בעולם שבו מתן השירות הופך ליותר ויותר משמעותי, משתמשי הקצה במוקדים נדרשים לחופש וגמישות יתרה כדי לגשת ליישומים שלהם, לנהל ולאבטח אותם בצורה יעילה יותר ובו בעת לתת שירות זול יותר".

שי כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של בזק און ליין, אמר ש-"ארגונים נמצאים כיום בדילמה בכל הנוגע לשולחן העבודה ומתמודדים עם לחצים סביב עלויות ציוד, ניהול ואבטחה. מערכות המיחשוב המסורתיות יקרות ואיטיות ומגבילות אותנו בסביבה העסקית המשתנה. הפתרון שהוטמע מספק כמה יתרונות: אחידות בתצורה של תחנת העבודה, שליטה טובה יותר במידע המרוכז במקום אחד, כלים טובים יותר לאבטחת המידע וחסכון משמעותי בחשמל ובתחזוקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים