נס תטמיע טכנולוגית שו"ב של CA בקבוצת הארץ; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט תוטמע פלטפורמת השו"ב Spectrum, פתרון ניהול השירות CA SDM וכלי הניהול CA Client Automation ● המערכות של CA יחליפו מערכות ניהול ישנות של HP ותשרתנה מאות משתמשים

נס ישראל החלה בפרויקט ליישום של טכנולוגיית שליטה ובקרה  מתוצרת CA בקבוצת הארץ. מערכות הניהול החדשות יחליפו מערכות ישנות מבית HP ותשרתנה מאות משתמשים. הפרויקט החל בינואר השנה וצפוי להסתיים בחודש הבא. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט תוטמע פלטפורמת Spectrum – פלטפורמת השליטה והבקרה לניטור השרתים הפיזיים והווירטואלים של קבוצת הארץ. כמו כן, יוטמע CA SDM – פתרון ניהול השירות של CA, כתשתית לניהול תהליכי תפעול ושירות ארגוני, המאפשרת לנהל את מחזור החיים של עשרות תהליכים ותתי-מערכות שונים, ובהם ניהול תקריות, בעיות, בקשות שירות, שינויים, מצאי ידע, ועוד. מוצר נוסף שייושם הוא CA Client Automation לניהול תחנות הקצה של הקבוצה.

איתן פולק, סמנכ"ל מערכות המידע בקבוצת הארץ: "בחרנו בפתרונות CA לאחר בחינה מדוקדקת שלהם ובדיקה כי הם עונים לצרכים של הקבוצה. הם נבחרו בשל יעילותם ותרומתם המכרעת לשיפור מערך ה-IT של הקבוצה. אני סמוך ובטוח שנוכל לתת שרות טוב יותר לעובדי קבוצת הארץ".

שי און, מנכ"ל CA ישראל, ציין כי "בעידן המתקדם שלנו זקוק כל ארגון למערכות ניהול המתקדמות ביותר, על מנת לנטר את כלל פעילות ה-IT שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים