שחקנית חדשה בשוק השיחות הבינלאומיות: הלו-015

החברה מציעה חיוג לחו"ל מנייח ונייד במחירים הזולים בכ-30% ממחירי השוק הממוצעים: שיחה לארה"ב, רוסיה וסין תעלה 3 אגורות, שיחה לבריטניה תעלה 6 אגורות ואילו שיחה לצרפת תעלה 7 אגורות ● מחירי החברה הם ללא דמי מנוי או דמי הרשמה קבועים, ולכל לקוח - רשום או מזדמן ● יורם שכטר, יו"ר ואחד הבעלים של הלו-015: "תמיד נהיה הכי זולים, וגם נרוויח, בלי לוותר על רמת האיכות הטכנולוגית"

חברת היל"ת (החברה הישראלית לתקשורת) השיקה היום את פעילותה בתחום השיחות הבינלאומיות תחת המותג הלו-015. החברה מציעה חיוג לחו"ל מנייח ונייד במחירים הזולים בכ-30% ממחירי השוק הממוצעים. כך, שיחה לארה"ב, רוסיה וסין תעלה 3 אגורות, שיחה לבריטניה תעלה 6 אגורות ואילו שיחה לצרפת תעלה 7 אגורות.

הבשורה של החברה, לדברי יורם שכטר, יו"ר ואחד הבעלים, היא "שתמיד נהיה הכי זולים, וגם נרוויח, בלי לוותר על רמת האיכות הטכנולוגית". מחירי החברה, מדגיש שכטר, הם ללא דמי מנוי או דמי הרשמה קבועים, ולכל לקוח – רשום או מזדמן. התוספת היחידה למחיר המחירון היא דמי קישור הגומלין, המשולמים לחברות המקומיות על פי הנחיות משרד התקשורת (כ-6 אג' בסלולר ו2-3 אג' בנייח).

"אנחנו רוצים להוריד מחירים ולהרוויח בלי עיניים גדולות מדי", אמר שכטר, "ונוכל לעשות זאת בזכות עלויות נמוכות של כוח אדם – אנחנו לא צריכים להעסיק אלפי אנשים. כרגע מועסקים בחברה 50 עובדי מטה ו-30 נציגי שירות". שכטר ציין גם, כי "החברה הוקמה מהון עצמי בלבד, בלי שום הלוואות". עוד אמר שכטר, כי לחברה הסכמים עם יותר מ-100 מפעילות בעולם, שהושגו הודות לקשרים בינלאומיים נרחבים של שותפותיה.

"החלטנו להיכנס לשוק התקשורת לאור ההבנה, כי קיים חוסר איזון בין גובה המחירים שמשלם הצרכן תמורת השירות שהוא מקבל", אמר שכטר. לדבריו, "כיום הלקוח אינו מבין כמה ישלם בסופו של חודש על השירות שקיבל, ומה המחיר המדויק לדקת שיחה. מצב זה יצר אדישות בקרב הצרכנים כלפי שוק השיחות הבינלאומיות בפרט ושוק התקשורת בכלל. הלו נוסדה על מנת לשנות את המצב, ולהראות שניתן לתמחר את שירותי התקשורת במחצית ממחירם כיום".

בקרוב תשיק החברה, בנוסף לשירותי תקשורת בינלאומיים רגילים, גם אפליקציות חיוג מתקדמות, שיפעלו בכל הפלטפורמות – ניידים, טאבלטים ומחשבים אישיים.

שכטר ציין, כי בשנה הקרובה החברה מתעתדת להרחיב את פעילויותיה לתחומים נוספים של תקשורת, כמו פעילות MVNO מלאה, אספקת אינטרנט (ISP) נדידה ועוד, והבטיח: "בעוד שנה שנתיים נתפוס 20% מהשוק בכל תחום שניכנס אליו.

החברה הוקמה לפני כמה חודשים בהשקעה של 15 מיליון דולרים, כשמשפחת שכטר מחזיקה 50% ממנה, והבעלים הנוספים הם ברוריה זבולוני (23%), מוזס פרנקל (23%) ושקל ושות' (4%). מנכ"ל החברה הוא רוני לשצ'נסקי, שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בבנק הפועלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עומר

    אני לא מוצא את האתר שלהם, אבל מישהו מוכן לומר לי למה 012 מתחזים ל 015 במודעה בקישור המצ"ב? לרגע חשבתי שאולי יש להם קידומות נוספת.

אירועים קרובים