עוזי מירון, המי"ל: "היכולת לשלוט ברזי המו"מ מאפשרת למנמ"ר לממש את יעדיו הטכנולוגיים בצורה קלה יותר"

"היערכות נכונה לתהליכי המשא ומתן ושליטה טובה בכל ההיבטים העסקיים והטכנולוגיים של אותו מו"מ, מאפשרת למנמ"ר להגיע להישגים שבעבר נראו בלתי אפשריים", אמר מירון, מנהל תחום מיומנויות ההשפעה במי"ל, שהופיע בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה ואנשים ומחשבים ● מטרת המפגש הייתה לספק למנמ"רים כלים מתקדמים להתמודדות עם סיטואציות משא ומתן עמן הם מתמודדים במסגרת עבודתם השוטפת"

"היכולת של המנמ"רים לשלוט ברזי המשא ומתן ומיומנויות ההשפעה מאפשרת להם לממש את יעדיהם הטכנולוגיים בצורה מהירה וקלה יותר, ועל ידי כך לשפר את כושר התחרות של הארגונים, את הזמינות והיעילות העסקית" – כך אמר עוזי מירון, מנהל תחום מיומנויות ההשפעה במי"ל, שהופיע בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה ואנשים ומחשבים, והעביר שיעור מיוחד באסטרטגיות משא ומתן.

מטרת המפגש הייתה לספק למנמ"רים כלים מתקדמים להתמודדות עם סיטואציות משא ומתן עמן הם מתמודדים במסגרת עבודתם השוטפת, החל ממו"מ מול ספקים ועובדים וכלה במו"מ מול ההנהלה והמשתמשים.

בין השאר, הוצגו במהלך המפגש סיטואציות אופייניות למהלכי מו"מ הנוצרים מול ההנהלה העסקית הבכירה בנוגע לגובה תקציבי ה-IT, פעולות רכש, שדרוגים טכנולוגיים וכו'. המנמ"רים נחשפו למגוון טקטיקות המאפשרות להם להגדיל את פעילות ה-IT בד בבד עם הגדלת הערך העסקי הנתפס בעיני מקבלי ההחלטות בארגון. כמו כן הוצגו למנמ"רים טקטיקות שמטרתן לאפשר את מיקסום תהליכי הרכש מול הספקים, תוך שימוש ברשת הנטוורקינג העומדת לרשותם וכלים נוספים המאפשרים להם להיערך טוב יותר לפעילות המשא ומתן.

לדברי מירון, "היערכות נכונה לתהליכי המשא ומתן ושליטה טובה בכל ההיבטים העסקיים והטכנולוגיים של אותו מו"מ, מאפשרת למנמ"ר להגיע להישגים שבעבר נראו בלתי אפשריים".

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה ואנשים ומחשבים הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בעולם מערכות המידע בישראל. בקורס השתתפו בשנים האחרונות מאות מבכירי תחום מערכות המידע ומנהלי מערכות המידע בשוק הישראלי, והוא זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק כגון קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות. המחזור הבא של הקורס ייפתח בחודש פברואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים