מיקרוסופט שחררה גרסת בטה חדשה לתוכנת Security Essentials

גרסת הבטה החדשה אמורה לכלול מספר חידושים ושיפורים בהשוואה לגרסה הקיימת של תוכנת Security Essentials, כולל הסרה יעילה יותר של מזיקים ● עם זאת, הממשק של התוכנה החדשה אינו שונה מזה של גרסה 2.0 הקיימת, וקשה להבחין בשינוי כלשהו בתפריטים, בהגדרות ובמסכים

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה לציבור הרחב גרסת בטה חדשה לתוכנת Security Essentials, וכל המעוניין יכול להוריד אותה ללא תשלום בלחיצה על הקישור Download Now באתר האינטרנט של התוכנה (לאחר שמזינים שם משתמש וסיסמה בשירות Windows Live).

התוכנה מוצעת בשתי מהדורות – למערכות חלונות 32 ביט או 64 ביט – ומערכות ההפעלה הנתמכות הן חלונות XP SP3, חלונות ויסטה SP1 או SP2, וכן חלונות 7 SP1.

גרסת הבטה החדשה אמורה לכלול מספר חידושים ושיפורים בהשוואה לגרסה הקיימת של תוכנת Security Essentials (גרסה 2.0). בגרסה החדשה נעשית ההסרה של המזיקים שהתגלו באופן אוטומטי, והמשתמשים אינם צריכים להורות במפורש על הסרת המזיקים. המנוע החדש של התוכנה אמור לגלות ולהסיר מזיקים בצורה יעילה יותר. עם זאת, הממשק של התוכנה החדשה (במהדורת חלונות 7 לפחות) אינו שונה מזה של גרסה 2.0 הקיימת, וקשה להבחין בשינוי כלשהו בתפריטים, בהגדרות ובמסכים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים