פרודוור רוכשת את mAXimum ERP תמורת כמה מיליוני שקלים

mAXimum ERP, מקבוצת מטריקס, עוסקת בהפצה, לוקליזציה ותמיכה רשמית למערכת ה-ERP של מיקרוסופט - Dynamics AX ● פיליפ בואזיז, נשיא ומייסד קבוצת פרודוור: "רכישת mAXimum הינה חלק מאסטרטגיה בינלאומית של הקבוצה, כיצרני תוכנה, לפעול באמצעות שותפים עסקיים תוך ניצול המומחיות הבינלאומית שלנו ונכסי הקניין הרוחני של הקבוצה"

פרודוור (Prodware) רוכשת ממטריקס את חברת mAXimum ERP, העוסקת בהפצה, לוקליזציה ותמיכה רשמית למערכת ה-ERP של מיקרוסופט – Dynamics AX.

חברת mAXimum ERP מפעילה את מרכז התמיכה הרשמי לשותפים ואת מרכז ההכשרה למערכת Dynamics AX בישראל, ובנוסף מספקת שירותים מקצועיים ללקוחות ולשותפים המקומיים.

"אנו נלהבים וגאים מאוד ברכישת mAXimum, רכישה המצטרפת להשקעות קודמות שלנו בשוק הישראלי", אמר פיליפ בואזיז, נשיא ומייסד קבוצת פרודוור. "רכישת mAXimum הינה חלק מאסטרטגיה בינלאומית של הקבוצה, כיצרני תוכנה, לפעול באמצעות שותפים עסקיים תוך ניצול המומחיות הבינלאומית שלנו ונכסי הקניין הרוחני של הקבוצה. אני סמוך ובטוח שערוץ השותפים יצמח וייהנה מהפתרונות הורטיקאליים שלנו, הרפרנסים הבינלאומיים ומאות מומחי ה-AX של הקבוצה".

לדברי גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושותפים במטריקס, "לפרודוור ידע וניסיון רב בהובלת פרויקטי AX מחו"ל, וכן פתרונות ורטיקאליים משלימים, ידע שיוכל לסייע רבות בשוק המקומי כדי להמשיך את הצמיחה ולענות על אתגרי השוק ובכלל זה המשך התמיכה במוצר. פרודוור ביססה את מעמדה בארץ כשותף יישום מוביל והעמיקה השקעותיה בתחום. אנו מאמינים גדולים ב- AX ובהצלחתו בארץ. מטריקס , פרודוור ומיקרוסופט יעבדו בשיתוף פעולה מלא להצלחת הפעילות בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים