ג'ים סנבה, סאפ: "כמו שאפל מזוהה עם פשטות וגוגל עם מהירות – כך סאפ מזוהה עם השוק הארגוני"

"אנו חיים בעולם של מהירות גבוהה - מחזור החיים שלנו נעשה דינמי הרבה יותר מבעבר", אמר סנבה - מנכ"ל משותף בסאפ העולמית, בכנס SAPPHIRE NOW במדריד ● לדבריו, "אנו נחושים בדעתנו להשקיע כל הזמן בחדשנות, שמאפשרת לנו להיות תחרותיים יותר ולשרוד את תנאי השוק הקשים"

"כשם שאפל (Apple) מזוהה עם הפשטות בתחום המיחשוב וגוגל (Google) מזוהה עם המהירות, כך סאפ (SAP) מזוהה עם השוק הארגוני", אמר ג'ים סנבה, מנכ"ל משותף בסאפ העולמית. לדבריו, "התפקיד שלנו הוא לאפשר לכל עובד בעולם את ההזדמנות לנצל את טכנולוגיות מתקדמות על מנת למקסם את העסקים שלו".

סנבה אמר את הדברים בכנס הלקוחות של סאפ, SAPPHIRE NOW, שנפתח הבוקר (ד') במדריד שבספרד, בהשתתפות כעשרת אלפים מקצועני IT. המשלחת הישראלית לאירוע כללה כמה עשרות משתתפים, ביניהם לקוחות ושותפים עסקיים. את המשלחת הובילו מיקי מגדל – מנכ"ל סאפ ישראל וסתוית נבון – המשנה למנכ"ל.

"אנו חיים בעולם של מהירות גבוהה", אמר סנבה. "מחזור החיים שלנו נעשה דינמי הרבה יותר מבעבר. יצירת המידע הופכת ליותר ויותר יצירתית, ושם המשחק כיום הוא אופטימיזציה של כל הרכיבים הטכנולוגיים, על מנת שנוכל לקבל ביצועים טובים יותר". לדבריו, "סאפ הציגה שישה רבעונים מצוינים – עובדה שהיא לגמרי לא מובנת מאליה, בעיקר על רקע המציאות הכלכלית באירופה. הסיבה המרכזית לכך היא, שאנו נחושים בדעתנו להשקיע כל הזמן בחדשנות, שמאפשרת לנו להיות תחרותיים יותר ולשרוד את תנאי השוק הקשים".

במהלך הכנס ביצעה סאפ שורה של הכרזות בארבעה תחומים מרכזיים: מיחשוב ענן, מובייל, האצת ביצועי תהליכים עסקיים ורשתות חברתיות. עם זאת, מירב תשומת הלב הופנתה להכרזה על פתרון ה-HANA. המדובר בפתרון In-Memory המטפל בתפקודם של תהליכים עסקיים בארגונים.

מימין: סתוית נבון, משנה למנכ"ל סאפ ישראל; מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל; חוזה ולסקז, מנהל South Cluster בסאפ EMEA. צילום: פלי הנמר

לדברי סתוית נבון, משנה למנכ"ל סאפ ישראל, HANA מאפשרת להאיץ את הנתונים בתוך התהליכים העסקיים. היא מתחברת לכל סוג של פתרון – גם אם הוא איננו של סאפ, ומאפשרת לארגון לנצל טוב יותר את התהליכים".

"סאפ רואה ב-HANA הכרזה אסטרטגית מהמדרגה הראשונה, שתעניק לה יתרון על מתחריה, בזכות כך שתציע לארגונים פתרון שמאפשר להם לשמור על הידע ועל מערכות הליבה, אבל לגרום להן לעבוד מהר יותר", הוסיפה נבון. "20 הלקוחות הראשונים שכבר השתמשו ב-HANA, דיווחו על האצת ביצועים של מאות אחוזים".

לצד כנס הלקוחות של סאפ, עורכת החברה גם את הכנס המקצועי, TechEd, במסגרתו מתקיימים מפגשים טכניים בנושאים טכנולוגיים למומחי פתרונות סאפ. האירוע כולל בין היתר גם הרצאות של לקוחות, ביניהם מנמ"ר מקורות, צביקה גליכמן.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים