הערכה: יצרניות הטאבלטים יאלצו להוריד מחירים – חוץ מאפל

לפי האתר DigiTimes ההערכה היא, כי החל מאמצע ספטמבר ירדו מחירי הטאבלטים ל-350 דולרים בממוצע וייתכן כי ברבעון הראשון של 2012 ירדו מתחת ל-300 דולרים ● אפל, שמכרה למעלה מ-9 מיליון מכשירי iPad במהלך הרבעון השני של 2011, לא תצטרך להוריד מחירים

מכירות הטאבלטים של רוב יצרניות המיחשוב אינן עומדות בציפיות ומצב זה, לדעת מעורבים בענף, יוביל לכך שכדי להיפטר ממלאים יצטרכו היצרניות לקצץ מחירים באופן משמעותי. הקיצוץ המדובר יבוצע ולא רק לצורך מבצעי מכירות, כפי שביצעו לאחרונה HP ואסוס (Asus), אלא באופן קבוע במטרה לצמצם הפסדים.לפי האתר DigiTimes ההערכה היא, כי החל מאמצע ספטמבר ירדו מחירי הטאבלטים ל-350 דולרים בממוצע וייתכן כי ברבעון הראשון של 2012 ירדו מתחת ל-300 דולרים.

המכירות אינן עולות בקנה מידה אחת עם הציפיות גם עבור חברות שהשיקו מחשבי טאבלט שזכו להערכה רבה כגון ה-Transformer של אסוס: החברה שלחה לחנויות ברחבי העולם כ-700 אלף יחידות שמתוכן נמכרו כ-500 אלף יחידות בלבד. מוטורולה (Motorola) הורידה לאחרונה את מחיר הטאבלט שלה, XOOM, כך שהמכשיר, שמצויד ב-32 ג'יגה-בייט זיכרון, נמכר באותו מחיר כמו ה-iPad של אפל (Apple).

אפל עצמה לא תצטרך להוריד מחירים. החברה מכרה למעלה מ-9 מיליון מכשירי iPad במהלך הרבעון השני של 2011 וחיזקה את מעמדה בתחום הזה באופן משמעותי, למרות התחרות הכבדה, על הנייר, מצד יצרניות רבות כל כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים