אורקנוס ומקיט יטמיעו מערכת לניהול תהליכים בגיוון אימג'ינג; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הטמעת המערכת, שפותחה על ידי אורקנוס, נועדה לאפשר לצוותי הפיתוח ולדרג הניהולי בחברה, לעבוד על גבי פלטפורמה ארגונית אינטגרטיבית אחת ולסייע לכל הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח, לעקוב אחר התקדמות העבודה ● השלב הראשון של הפרויקט החל לפני כחודש, והשלב השני, במסגרתו יותקן גם מודול BI, ייצא לדרך בתחילת השנה הבאה ויסתיים במהלך 2012

אורקנוס ומקיט מערכות מקבוצת מלם-תים יטמיעו מערכת לניהול תהליכים בגיוון אימג'ינג (Imaging Given), המפורסמת בזכות פיתוח גלולת המצלמה שלה. המערכת, QPack Medical, פותחה על ידי אורקנוס ותוטמע במחלקת הפיתוח והרגולציה של החברה. היקפו הכספי של הפרויקט, שיבוצע בשלבים ויסתיים במרוצת 2012, מוערך במאות אלפי שקלים.

הטמעת המערכת נועדה לאפשר לצוותי הפיתוח ולדרג הניהולי בחברה לעבוד על גבי פלטפורמה ארגונית אינטגרטיבית אחת ולסייע לכל הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח לעקוב אחר התקדמות העבודה. בנוסף, משמשת המערכת לנהל את המסמכים הנדרשים להגשה ל-FDA ול-CE, לתכנן ולבצע את מבדקי האיכות ולנהל את הסיכונים בחברה.

השלב הראשון של הפרויקט החל לפני כחודש ויימשך עד סוף 2011. ההטמעה תבוצע בכל מערכי הארגון – החל משלב דרישות המוצר ועד בדיקתו. המערכת נועדה לאפשר ניהול ומעקב מלא של פיתוח מוצרי החברה, בדגש על איכות ובטיחות, וכן תמיכה מלאה ברגולציה הנדרשת עבור מכשור רפואי. בנוסף, עתידה המערכת לפקח על קיום תנאי הסף של תקני IEC 62304 ו-ISO14971 החלים על ייצור ציוד רפואי.

בשלב השני של הפרויקט, שיחל בראשית 2012, יורחב השימוש במערכת ותחל הטמעת מודול ה-BI, המאפשר ניתוח יזום של כל המידע הזורם למערכת, תוך דגש על התראות הקשורות בהפרת תהליכי האיכות ובמתן מידע בזמן אמת, לדרג קבלת ההחלטות.

מגיוון אימג'ינג נמסר, כי "אנחנו מקווים שביצועי המערכת יתנו לנו מענה טוב מול הצרכים המיידים ומול אסטרטגיית החברה לשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים