לראשונה: איגוד האינטרנט הישראלי ממנה מנכ"ל

את התפקיד החדש תאייש אתי אקרלינג, עד לאחרונה מנהלת פרויקטים בהנהלת בתי המשפט והרשות לאכיפה וגביה ● במסגרת תפקידה החדש, תוביל אקרלינג את הפעילות השוטפת של האיגוד לקידום האינטרנט בישראל ותנהל אותה לצד חברי ההנהלה הקיימים

איגוד האינטרנט הישראלי הודיע הבוקר (א') על תחילת עבודתה של אתי אקרלינג כמנכ"ל האיגוד. זוהי הפעם הראשונה בה מאוישת משרת מנכ"ל באיגוד, שהגיע להחלטה על המינוי לאור התרחבות פעילויותיו, אותן תנהל אקרלינג לצד חברי ההנהלה הקיימים.

במסגרת תפקידה החדש, תוביל אקרלינג את הפעילות השוטפת של האיגוד לקידום האינטרנט בישראל, הכוללת בין היתר הורדת חסמי גישה לרשת בקרב אוכלוסיה שונות, פעילות עידוד השימוש בסטנדרטים פתוחים, הרחבת הידע בקרב משתמשי האינטרנט בשימוש מושכל במשאבי הרשת, ושירותי תשתית לאינטרנט הישראלי.

בתפקידה האחרון שימשה אקרלינג כמנהלת פרויקטים בהנהלת בתי המשפט והרשות לאכיפה וגביה. במסגרת תפקידה, הובילה את פרויקט הקמת מערכת מידע ניהולי, ואת פרויקט "נט המשפט" – להגירה של מערכות ותיקות ששימשו את בתי המשפט, למערכת אחודה של ניהול תיקים אלקטרוניים. במקביל, לקחה אקרלינג חלק בצוות המוביל את ההתארגנות לקראת פרויקט המיחשוב "הוצאה לפועל- הדור הבא" (כלים שלובים), ברשות לאכיפה וגבייה. כמו כן, שימשה כיועצת לנושא הסבות מערכות ותיקות למערכת חדשה. לפני כן, עסקה בתפקידים נוספים בתחום מערכות מיחשוב, אבטחה, בקרת איכות תוכנה ועוד. היא בעלת תואר ראשון בסטטיסטיקה של מדעים מדויקים מאוניברסיטת תל אביב.

רימון לוי, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי: "אני מברך על מינויה של אתי אקרלינג למנכ"ל איגוד האינטרנט. אתי תתרום רבות לאיגוד מניסיונה המקצועי הרב, ותשתלב במהרה בהנהגת פעילויותיו הרבות של האיגוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים