סימנטק: אנו אחראים ל-70% מהסמכות ה-SSL ב-1,000 אתרי האינטרנט המובילים בעולם

עוד עולה מהנתונים, מסרה סימנטק, כי יותר מ-100,000 אתרי אינטרנט מציגים את חותמת VeriSign שלה ● על מנת להשיג את הנתונים נעזרה סימנטק במדד Alexa Netcraft, הסוקר באופן חודשי את השימוש בהסמכת SSL בין אתרי האינטרנט הפופולריים ביותר ● שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל: "ככל שארגונים מעריכים את מלוא המגוון והחומרה של איומים מקוונים, הצורך באתרים מאובטחי SSL ביותר נקודות מגע ברחבי האינטרנט, הופך ליותר ויותר בולט"

סימנטק (Symantec) הודיעה, כי הסמכות ה-SSL (ר"ת Secure Sockets Layer) שלה נמצאות ביותר מ-70% מ-1,000 אתרי האינטרנט המובילים בעולם שמשתמשים ב-SSL, בעוד שלמתחרה הקרובה ביותר אליה יש רק 4% אחוזים. על מנת להשיג את הנתונים נעזרה סימנטק במדד Alexa Netcraft, הסוקר באופן חודשי את השימוש בהסמכת SSL בין אתרי האינטרנט הפופולריים ביותר.

עוד עולה מהנתונים, מסרה סימנטק, כי יותר מ-100,000 אתרי אינטרנט מציגים את חותמת VeriSign על ידי הטמעת פתרונות ה-VeriSign SSL, ה-VeriSign EV SSL או ה-VeriSign Trust Seal. כסמל האבטחה הפופולארי והמוכר ביותר בעולם, חתימת VeriSign נצפית על ידי משתמשי אינטרנט כ-650 מיליון פעמים בכל יום.

הדו"ח של חודש מרץ הגיע בעיצומם של ויכוחים על הצורך בהטמעת הסמכות SSL רבות יותר ברחבי אתרי אינטרנט, בעקבות הגברת התקיפות. "ככל שארגונים מעריכים את מלוא המגוון והחומרה של איומים מקוונים, הצורך באתרים מאובטחי SSL ביותר נקודות מגע ברחבי האינטרנט, הופך ליותר ויותר בולט", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל.

סימנטק מסרה, כי היא ממשיכה לשמור על מעמדה החזק בשוק כשהיא מציעה ללקוחות יותר שירותי ערך מוסף מאשר המתחרים. משפחת מותגי ה-SSL של סימנטק כוללת את VeriSign, GeoTrust, Thwate, RapidSSL ו-TC Trust Center.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים