Software AG השיקה פלטפורמת ניהול תהליכים המוכנה לעידן הענן

הפתרון החדש, Enterprise BPM, מיועד הן לניהול תהליכים יחידניים והן כפלטפורמה המהווה חלק מפתרון אינטגרטיבי כולל ● "Enterprise BPM בארגון מאפשר הטמעה של תהליכים והשגת אינטגרציה המקנה גמישות ושיתוף פעולה חוצי ארגון ומהווה פריצת דרך טכנולוגית בניהול תהליכים עסקיים בארגון", אמר קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG

03/03/2011 14:56

בתערוכת CeBIT 2011, הנערכת השבוע זו השנה ה-25 ברציפות בהנובר שבגרמניה, השיקה Software AG פתרונות חדשים לניהול אופטימאלי של תהליכים עסקיים בארגון ובסביבת מיחשוב ענן.

בין היתר, השיקה החברה פתרון תוכנה חדש, Enterprise BPM שמו, לניהול תהליכים עסקיים בארגון. המוצר החדש מיועד הן לניהול תהליכים יחידניים והן כפלטפורמה המהווה חלק מפתרון אינטגרטיבי כולל. בזכות הפתרון החדש, מסרו נציגי Software AG, ארגונים ייהנו מביצועים גבוהים מאלו הקיימים ומיכולות של גידול סקלבילי ועיבוד מהיר – כל זאת תוך שמירה על רמת איכות גבוהה.

קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG, הכריז כי "המעבר לארגון דיגיטלי יהיה האתגר העסקי של העשור הבא. פתרון Enterprise BPM בארגון מאפשר הטמעה של תהליכים והשגת אינטגרציה המקנה גמישות ושיתוף פעולה חוצי ארגון ומהווה פריצת דרך טכנולוגית בניהול תהליכים עסקיים בארגון. השינוי בעיצומו וישנה מהותית את הדרך בה לקוחותינו עושים עסקים. שוק ניהול התהליכים בארגון צומח באופן עקבי וממצב את Software AG כאחת מספקיות התוכנה העולמיות המובילות".

לדבריו, בדרך ליישום אסטרטגיה זו, שמה Software AG דגש על חדשנות במגוון מוצריה, הטמעה של פתרונות כוללים לניהול מיטבי של תהליכים עסקיים וניצול אפקטיבי של פלטפורמת הענן. הפתרון החדש, הסביר, יסייע ל-Software AG לתמוך באופטימיזציית תהליכים עסקיים בארגונים גדולים, תוך ניטור ואיתור קשיים ובעיות בתפעול הארגוני בתוך שניות.

מרכז הקונגרסים בתערוכת CeBIT, בימת ההכרזות. צילום: פלי הנמר

הפלטפורמה החדשה כוללת אינטגרציה מלאה בין קווי המוצרים ARIS – לתכנון וביצוע מודלים של תהליכים עסקיים, ומוצרי WebMethods – לניהול ושיפור תהליכים עסקיים. בנוסף, כוללת הפלטפורמה החדשה רכיבים לעיבוד תהליכים מורכבים (Complex Event Processing) וניהול נתונים חוצי ארגון (Master Data Management). שילוב זה, על פי החברה, יאפשר ללקוח קבלת פתרון מלא לאורך כל מחזור חיי התהליכים העסקיים.

הפתרון של Software AG לפלטפורמת מחשוב הענן, המכונה Software AG Cloud Ready, מאפשר ביצוע כל תהליך עסקי בסביבת מיחשוב ענן. שיתוף הפעולה הנרחב בין כל השותפים בארגון – עושי עסקים, IT, הנהלה ומומחים – הוא המפתח להצלחה. על פי חזון החברה, הנתונים בארגון צריכים להשתייך לתהליכים חוצי ארגון כדי שאפשר יהיה לשפר את התנהלות הארגון והתוצאות העסקיות, מתוך כוונה לאמץ תהליכים עסקיים במהירות אשר יאפשרו לעמוד בדרישות המשתנות של השוק.

ד"ר איזבלה-אפרה הולסט, סמנכ"לית בכירה לשיווק אסטרטגי ב-Software AG, בהשקה. צילום: פלי הנמר

"הצלחה בשיפור תהליכים דורשת יכולת לבצע מהלכים טקטיים ופרויקטים במהירות ובתמיכת כל הגורמים השותפים, בין אם הם מהצוות העסקי או מצוות ה-IT", אמר ד"ר וולפרם ג'וסט, CTO וחבר הנהלה ב-Software AG, שהגיע אליה עם רכישת IDS Scheer. "יחד עם זאת, נדרש שיתוף פעולה בין כל מבצעי הפרויקטים והתוכניות כדי לתמוך בחזון ומטרות הארגון. חברתנו תומכת בתפיסה הוליסטית זו ובעזרת Enterprise BPM, אנו מאפשרים ללקוחותינו לעבור מפרויקטים לתוכניות בגישה מוכוונת עסקים ומבוססת טכנולוגית".

ביתן תצוגות הפתרונות החדשים של Software AG. הכל מוכן ומכוון ענן. צילום: פלי הנמר

"השילוב בין פלטפורמת ARIS למידול תהליכים עסקיים לבין פלטפורמת webMethods לאוטומציית ולניהול תהליכים, המגובה בגישה משולבת עם בינה תהליכית (Process Intelligence), יוצר פתרון ארגוני המאחד את המחלקות העסקיות ומחלקות ה- IT, סביב חזון משותף של שיפור תהליכים", אמר ד"ר ג'וסט.

הוא הסביר, כי Software AG Cloud Ready כוללת יכולות מידול, ניהול תהליכים, ארכיטקטורת SOA ופתרונות אינטגרציה למיחשוב ענן. הפלטפורמה תהיה זמינה כבר ברבעון השלישי של 2011 ותאפשר שיתוף פעולה יעיל ונרחב יותר בין החטיבות העסקיות לטכנולוגיות וזאת על מנת לאפשר עיבוד תהליכים מהיר יותר והוזלת עלויות, כך על פי ג'וסט.

ד"ר וולפרסם ג'וסט, CTO וחבר הנהלת Software AG. צילום: פלי הנמר

"Software AG Cloud Ready הינו השלב הראשון באסטרטגיית מחשוב ענן שלנו ומהווה צעד משמעותי", אמרה ד"ר איזבלה-אפרה הולסט, סמנכ"לית בכירה לשיווק אסטרטגי ב-Software AG. "היצע זה מאפשר למנהלי התהליכים, למובילים העסקיים, לעובדים בארגון ולשותפים לעבוד יחדיו על גבי כל פלטפורמה דיגיטלית על מנת להניע יוזמות חדשנות ופיתוח מהירים יותר. לכך אנו קוראים שיתוף פעולה נרחב".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים