שי און, CA: "האינטגרטורים יאבדו מחשיבותם בעידן הענן, כי ספקי התשתיות יארחו וגם יספקו יישומים"

"בעתיד, יהיה שינוי במודל הצריכה, וספק התשתיות יספק גם את התשתיות, ה-'רצפה', היישום ושירותים נוספים, דוגמת אבטחת מידע", אמר און, מנכ"ל CA, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "זהו איום גדול על האינטגרטורים - או שהם ייעלמו או שהם יהפכו בעצמם להיות ספקי שירותים מנוהלים"

"הכניסה של ארגונים למיחשוב הענן לצורותיו תביא לשינוי דרמטי – לא רק בצורת הטכנולוגיה ובאופן הצריכה שלה, אלא גם בקרב ספקיות ה-IT וסביבן. האינטגרטורים יאבדו מחשיבותם, כי ספקי התשתיות יארחו וגם יספקו ללקוחות הארגוניים יישומים ופלטפורמות", כך אמר שי און, מנכ"ל CA ישראל, בראיון לאנשים ומחשבים.

לדבריו, "כיום, האינטגרטור לוקח תוכנה ומטמיע על בסיסה יישום במחשבי הלקוח הארגוני. בעתיד, יהיה שינוי במודל הצריכה, וספק התשתיות יספק גם את התשתיות, ה-'רצפה', היישום ושירותים נוספים, דוגמת אבטחת מידע. ראה את המקרה של אמזון (Amazon) – היא החלה לתת שרתים ועברה לתת יישומים ופיתוח. זהו איום גדול על האינטגרטורים – או שהם ייעלמו או שהם יהפכו בעצמם להיות ספקי שירותים מנוהלים".

מה CA מציעה לעולם הענן?

"אנחנו אגנוסטיים לכל תשתית. אנחנו מציעים ללקוחות את מוצר AppLogic, שמספק יכולות למיכון, ניהול ואבטחת תשתיות ה-IT בסביבת מיחשוב ענן, כמו גם לאספקת שירותי מיחשוב במתכונת זו. המוצר מבוסס על רכישתה של CA את 3Tera בפברואר 2010. מוצריה מספקים לעסקים ולספקי שירות דרך אוטומטית להעברת יישומים קיימים לסביבות ענן פרטיות וציבוריות. AppLogic הפך לפלטפורמה למכירת כלי הניהול שלנו, לא רק לספקי שירות אלא גם ללקוחותיהם, ואנחנו מוכרים את הטכנולוגיה הזו לעסקים שמוכנים להמיר את תשתיות הווירטואליזציה הפנימית שלהם בסביבות ענן".

באילו היבטים נדרש לטפל בעולם מיחשוב הענן?

"CA עובדת עם כל התשתיות ולא מספקת יישומים. אנחנו מתמקדים ביצירת תשתית בעלת שלושה היבטים: ממוכנת, מנוהלת ומאובטחת. אלה אבני הבניין של עולם מיחשוב הענן, ובלי טיפול בהן – בניית הענן לא תצלח. טיפול בהיבטים הללו יביא לניהול עולם התהליכים, למיכון ולבנייה של שירותים בענן. כך ניתן יהיה לענות בצורה מיטבית לדרישות לשירותים ולעוצמות מיחשוב. הלקוחות לא יישארו סבלניים ולא יחכו יומיים-שלושה להקצאת מיחשוב. משאב ה-IT הופך להיות מוצר צריכה ומנהל התשתיות יצטרך להקצות את המשאבים באופן מהיר, אמין וידידותי, תוך חלוקה גנרית ויכולת שכפול של השירות".

מה לגבי המתחרים בניהול תשתיות ה-IT?

"יתרונה המובהק של CA, הוא שאין לה אבני ריחיים, כגון: חומרה או עובדי מיקור-חוץ, המהוות משקולות מגבילות על צווארה, בניגוד ליבמ (IBM) או ל-HP. אנחנו אגנוסטיים לכל תשתית. BMC היא מתחרה מאוד מכובדת, אבל אין לה טווח היצע גדול כמו שלנו בעולם התשתיתי. בעולם אבטחת המידע, אין להם פתרונות משמעותיים כלל. מדובר בחסרון משמעותי, כי החשיבות של אבטחת המידע גדלה עוד יותר בעולם מיחשוב שרובו וירטואלי וחלקו מצוי מחוץ לארגון.

לאף אחד מהמתחרים אין את היכולות שלנו לניהול, מיכון ואבטחת תשתיות ה-IT. הם מציעים מיכון של התשתיות ואנחנו, לעומתם, מציעים מיכון רחב בהרבה: של התשתיות, מערכות ההפעלה, תקשורת, יישומים ואבטחת מידע".

מה צפוי בתחום בישראל?

"להערכתי, הארגונים הגדולים יהיו איטיים יותר בהצטרפות למגמה, בגלל השמרנות הנטועה בהם, ההוצאות האדירות שהשקיעו עד כה והצורך בשינוי תפיסתי. האימוץ המהיר של מיחשוב ענן יגיע מארגוני SMB. הדרישה תגיע מהם ומארגוני SOHO, בשל הצורך שלהם לשכפל שירותים באופן גמיש יותר ומדורג".

"בשל הכניסה למיחשוב ענן, נפתח עבורנו שוק חדש לגמרי", סיכם און. "בנוסף לארגוני האנטרפרייז, ביכולתנו להציע את הכלים הללו לספקי תשתיות אירוח ולספקי מיחשוב ענן".

מתעניינים במיחשוב ענן? הירשמו לכנס CA – Cloud Agility Now

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחת

    אני ממש לא מסכימה עם הכתבה. תמיד יש צורך באינטגרטור וזה כלל לא משנה על איזו תשתית. השינוי יהיה במבנה מערך המחשוב הארגוני כאשר צפוי מעבר ממערכות וירטואליות למערכות ענן פרטי או ציבורי.

אירועים קרובים